Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@04:11:17 GMT

خاکسپاری منصور اوجی در دارالرحمه شیراز

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۴۹۷

خاکسپاری منصور اوجی در دارالرحمه شیراز

خلیلی، داماد این شاعر پیشکسوت گفت: ما در یک موقعیت ناخواسته قرار گرفتیم. امروز (دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت‌ماه) قرار بود برای دیدن موقعیت محل دفن پیکر مرحوم به دارالرحمه  شیراز برویم و مکان را انتخاب کنیم که دیدیم همه‌چیز آماده است. الان در حال برگزاری مراسم هستیم. در این آرامستان قطعه‌ای را برای مشاهیر درنظر گرفته‌اند که اولین نفر هم آقای اوجی در این بخش به خاک سپرده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور اوجی متولد نهم آذرماه سال ۱۳۱۶ در شیراز  بود که شامگاه روز شنبه (۱۸ اردیبهشت‌ماه) از دنیا رفت. «باغ شب»، «خواب درخت و تنهایی زمین»، «شهر خسته»، «این سوسن است که می‌خواند»، «مرغ سحر»، «صدای همیشه»، «شعرهایی به کوتاهی عمر»، «حالی است مرا» و «کوتاه مثل آه» از جمله آثار به‌جامانده از این شاعر هستند.

۵۸۵۸

کد خبر 1513248

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ادبیات ایران شاعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تلاش‌ها و فعالیت‌های این سازمان در روز بارانی برای امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

هادی عیدی‌پور امشب، ۵ اردیبهشت با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه روز چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ماه در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

وی، همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان کرد.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، ۲۳ واحد عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره ای از محدوده‌ رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در آماده باش کامل هستند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی فردا هشتم اردیبهشت در شیراز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • اوقات شرعی فردا، هفتم اردیبهشت در شیراز
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • اوقات شرعی فردا پنجشنبه ، ششم اردیبهشت
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • سیلاب در خیابان‌های شیراز و غافلگیری مردم + فیلم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت