Web Analytics Made Easy - Statcounter

روژان قادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان مواد غذایی و مواد آرایشی و بهداشتی در پی بازرسی‌های مستمر کارشناسان بهداشت محیط، نظارت بر مواد غذایی و عطاری های شبکه و مرکز بهداشت این شهرستان و در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از پخش و مصرف کالاهای غیربهداشتی و غیرمجاز  کشف و جمع آوری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این مواد شامل پنج تن مواد خوراکی به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال، یک تن محصولات آرایشی و بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال و ۳۰۰ کیلوگرم عرقیات و گیاهان دارویی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت افزود: این محصولات و مواد غذایی پس از جمع آوری با حضور نماینده دادستانی در محل دفن زباله های این شهرستان امحا شد.

قادری بیان کرد: در همین راستا و در جهت اجرای قانون، هفت فقره پرونده تخلف نیز تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سردشت بازار محصولات امنیت غذایی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سردشت بازار محصولات آذربایجان غربی سردشت بازار محصولات امنیت غذایی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛به‌مناسبت هفتهٔ سلامت و به‌منظور تشویق متصدیان به رعایت مسایل بهداشتی، واحد بهداشت محیط مه ولات از سه نفر از متصدیانی که در سال ۱۴۰۲ نسبت به رعایت مسائل بهداشت فردی و بهداشتی محیط محل کسب خود تلاش بیشتری نموده و بیش‌ترین همکاری را با واحد بهداشت محیط داشته‌اند، با اهدای لوح، قدردانی کرد.

سرپرست شبکهٔ بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: نظارت، پایش و کنترل مستمر مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی و کنترل سلامت و نیز رعایت بهداشت مواد غذایی تضمین کنند سلامت مصرف کنندگان خواهد بود؛ لذا دستیابی به یک زندگی سالم تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائهٔ خدمات صحیح بهداشت محیط فراهم می‌شود.
جواد جوانی افزود: شاخص‌های بهداشتی این واحد‌های صنفی، رعایت بهداشت فردی، بهداشت فردی و ابزار کار و توجه به تذکرات ارائه شده و همکاری مناسب با بازرسین مرکز بهداشت بود و این واحد‌ها همهٔ موارد بهداشت محیطی را در واحد صنفی خود به دقت رعایت کردند و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه اخطار، شکایت تلفنی و حضوری و تماس با ۱۹۰ توسط مراجعین نداشتند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات