Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@04:39:48 GMT

کلاب هاوس به روی کاربران اندروید گشوده شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۹۳۷

کلاب هاوس به روی کاربران اندروید گشوده شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، این اپلیکیشن که کاربران معروف زیادی را جذب کرده است، به شرکت کنندگان اجازه می دهد به میزبانی یا شنیدن مکالمات زنده به سبک کنفرانس بپردازند. کلاب هاوس مدت یک سال است برای کاربران iOS موجود بوده و ابتدا با جهش و سپس کندی رشد شمار کاربران روبرو شده است. شرکت کلاب هاوس اعلام کرد متداولترین درخواست، قابل دسترس شدن کلاب هاوس در اندروید بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاب هاوس تست نسخه اندرویدی اپلیکیشن خود را در ماه میلادی جاری آغاز کرد. کاربران اندروید در آمریکا از روز یکشنبه می توانند این اپلیکیشن را دانلود کنند با این حال دسترسی به این اپلیکیشن به افرادی که در لیست انتظار بوده اند یا توسط یک کاربر فعلی دعوت شده اند، محدود خواهد بود. سایر بازارهای انگلیسی زبان از هفته های آینده به کلاب هاوس دسترسی پیدا خواهند کرد و این دسترسی به تدریج برای سایر کاربران بین المللی فراهم خواهد شد.

طبق آمار شرکت سنسور تاور، اپلیکیشن کلاب هاوس در فوریه بیش از ۹ میلیون بار دانلود شد اما این آمار در آوریل به پایین یک میلیون دانلود کاهش پیدا کرد. حتی بدون نسخه اندرویدی، شمار کاربران این اپلیکیشن امسال رشد چشمگیری پیدا کرده است با این حال کلاب هاوس با انتقاداتی در خصوص عدم اقدامات کافی برای جلوگیری از یهودی ستیزی و سایر رفتارهای سوء روبروست.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت کلاب هاوس با سرعت قابل توجهی سرمایه گذاری جذب می کند و ماه گذشته سرمایه گذاران ارزش این شرکت را چهار میلیارد دلار برآورد کردند که تا حدودی به دلیل رشد سریع این اپلیکیشن و سابقه پل دیویسون، مدیرعامل و یکی از موسسان کلاب هاوس بوده است که به ساختن اپلیکیشنهای اجتماعی پرسروصدا و جلب توجه عمومی معروف است.

پربیننده ترین حمایت از تولید تلفن همراه و تبلت ایرانی هدیۀ ۲۰ گیگابایتی ایرانسل برای استادان حوزه و دانشگاه فعال شد مقاومت واردکنندگان در مقابل کاهش قیمت موبایل انحصار چه بر سر کشور خواهد آورد؟ نتایج اولین تست ها از عملکرد سیستم عامل HarmonyOS هواوی؛ سرعت بالاتر و مصرف بهینه‌تر باتری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کلاب هاوس کلاب هاوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گوگل فون یک آپدیت عجیب دریافت می کند که ممکن است برای بسیاری از کاربران تعجب برانگیز باشد. یک نسخه بتا از اپ نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد ایموجی های صوتی را بیفزاید که در حقیقت جلوه های صوتی است که کاربران می توانند هنگام تماس تلفنی پخش کنند.

این ایموجی های صوتی در ۶ دسته مختلف دست زدن، خندیدن، گریه کردن، سروصدای جشن گرفتن ، صدای طبل زدن وغیره ارائه می شود. کاربر هنگام تماس تلفنی می تواند یک منو یا پرچم کوچک در پایین نمایشگر مشاهده و از طریق آن به این ایموجی ها دسترسی یابد.

نمی توان ادعا کرد این ویژگی جدید کارآمد است اما به نظر می رسد کاربران آن را پسندیده اند. البته در بلند مدت می توان میزان کارآمدی این ویژگی را مشخص کرد.

یک ارتقای قابل توجه برای این ویژگی افزودن صداهایی آپلود شده توسط خودکاربران، پیام های از پیش ضبط شده و گزینه تبدیل متن به صحبت کرددن است. این امر یک تجربه جالب به نطر می رسد و احتمالا تکامل یابد. با این وجود شرکت از کاربران خواسته تا از ایموجی های صوتی به طور مکرر در تماس با دوستان و آشنایانشان استفاده نکردند.

کد خبر 6094780 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید