Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی بوشهر و اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به منظور گسترش فعالیت‌ها، استفاده از ظرفیت‌های علمی و منابع انسانی و همکاری آموزشی، پژوهشی، فرهنگی امضا شد.

این  تفاهم‌نامه در هفت ماده و به مدت ۲ سال منعقد شده و زمینه‌های همکاری آن شامل هم‌افزایی، تعامل و همکاری مؤثر مبنی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود با هدف تعمیق و ترویج فعالیت‌های علمی و حرکت‌های جهادی، ایجاد بستر مساعد برای ارتقاء سطح توانمندی مهارتی و آموزشی، ارائه راهکار‌های مشترک برای تولید و ارتقاء محتوای آموزشی و تولید محصولات فاخر فرهنگی و رسانه‌ای با استفاده از ظرفیت‌های دو طرف، استفاده از ظرفیت‌های مشترک در پایش‌های اجتماعی و فرهنگی برای ایجاد اطلس جامع و رصد تحولات میدانی، تولید محتوای مناسب با همکاری مشترک برای دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت و بلندمدت، استفاده از ظرفیت مساجد، هیات‌های مذهبی و مراکز قرآنی در تحقق اهداف انقلابی، برنامه‌ریزی برای تولید محتوای تبلیغی در خصوص جایگاه کار، کارآفرینی و تولیدات فرهنگی و ایجاد شبکه مبلغین پیشران مشاغل و کارآفرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در نشست انعقاد تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی بوشهر عنوان کرد: نهاد‌های انقلابی، باید در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارند و برای پیشبرد آنچه که به عنوان ماموریت و هدف در بیانیه گام دوم انقلاب تصریح شده، نقش بر عهده بگیرند.

بیشتر بخوانید

مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای جهاد دانشگاهی بوشهر صادر شد ایجاد شغل، دستاورد آموزش‌های جهاد دانشگاهی/ آزمایشگاه تشخیص ژنتیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود

حجت الاسلام محمدرضا طاهری بیان کرد: جهاد دانشگاهی و سازمان تبلیغات اسلامی دو نهاد جوان، انقلابی و جهادی هستند که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید پیشران باشند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر نیز با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در روز قدس گفت: ما باید فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب را به مثابه نقشه راه زندگی و حرکت خود قرار دهیم.

علی احمدی زاده با اشاره به مجاهدت‌های شهید سلیمانی، افزود: ملت ما مدیون زحمات و جان فشانی‌های شهید سلیمانی است و هرگز مجاهدت‌ها ایثار و از خودگذشتگی ایشان را از خاطر نخواهد برد.

او عنوان کرد: باید به پاس مجاهدت‌های شهید سلیمانی، با حضور حداکثری در انتخابات، ضمن مایوس کردن دشمنان آینده‌ای روشن را برای کشور رقم بزنیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی تفاهم نامه تبلیغات اسلامی آموزش و پژوهش استفاده از ظرفیت دانشگاهی بوشهر تبلیغات اسلامی جهاد دانشگاهی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی، سید امیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری بنیاد رودکی، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و داریوش بارانی شهردار خرم آباد، در جلسه مشترکی تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه بنیاد رودکی و شهرداری خرم‌آباد را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه ارکستر سمفونیک تهران، سمفونی فلک‌الافلاک، اثر استاد کامبیز روشن روان را با مشارکت بنیاد رودکی، شهرداری خرم‌آباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در محوطه قلعه فلک الافلاک اجرا می‌کند.

گفتنی است جزئیات این برنامه متعابقا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال