Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@08:37:21 GMT

برگزاری نخستین رویداد پیشران در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۱۷۷

برگزاری نخستین رویداد پیشران در زنجان

ابوالفضل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تشریح اهداف موسسه نسل امید بخش اظهار کرد: این موسسه در راستای ماموریت‌های خود در حوزه توانمندسازی و بسترسازی  برای نقش آفرینی جوانان در مسائل استان و همچنین کمبود برنامه‌های مسئله محور و وجود مسائل متعدد و بی پاسخ در استان زنجان، اقدام به طراحی و برگزاری مسابقات مسئله محور با عنوان پیشران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

مدیر موسسه نسل امید بخش افزود: رویداد پیشران با محوریت ایجاد چالش و رقابت در میان نخبگان به دنبال ایجاد محیطی پویا و چرخه نخبگانی به منظور نقش‌آفرینی نخبگان  در حل مسائل استان و کشور است.

وی تصریح کرد: هدف از انتخاب قالب رقابت برای رویداد پیشران را ایجاد یک فضای پویا و واقعی برای ظهور و بروز استعداد، توانایی‌ها و همچنین مواجه شدن نخبگان با مسائل واقعی استان و کشور و هم‌افزایی برای حل این مسائل است.

محمدی ادامه داد: پیشران با ارائه یک الگوی مناسب مطالبه گری به دنبال مسئله یابی و ارائه راهکار برای مشکلات و مسائل مختلف در سطح استان زنجان است که از طریق سلسله رویدادهای نظام مند دوره‌ای و بصورت مستمر برگزار خواهد شد.

 دبیر نخستین رویداد پیشران هم طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس گفت: بنا بر اهمیت و ضرورت کار تشکیلاتی و فرهنگ کار جمعی، نخستین رویداد پیشران با موضوع کار تشکیلاتی، چالش‌ها و راهکارها طراحی و تدوین شد. 

 مهدی کریمی با بیان اینکه فرآیند ثبت نام برای حضور در نخستین رویداد پیشران از اول اردیبهشت ماه آغاز و به مدت دو هفته ادامه داشت، افزود: با پایان روند ثبت نام، ۱۴ تیم سه نفره از مجموعه‌های مختلف دانشجویی، بسیج، انجمن‌ها و.. در رویداد شرکت کردند. 

وی با بیان اینکه افتتاحیه نخستین رویداد پیشران در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه با پذیرش شرکت کنندگان آغاز شد و در ادامه معرفی رویداد و بیان ضرورت اجرا توسط دبیر رویداد تشریح شد، ادامه داد: حجت‌الاسلام عرب( مدیر بنیاد نهضت)، در این مراسم نکاتی را در خصوص فعالیت‌های تشکیلاتی و لزوم ایجاد حلقه‌های میانی و جوانان نخبه و پیشران برای مسیر پیش رو انقلاب اسلامی بیان کرد.

دبیر نخستین رویداد پیشران با اشاره به برگزاری کارگاه مسئله یابی در خصوص اهمیت مسئله یابی و توجه به ریشه یابی مسائل توسط مدرس دوره برگزار شد، تصریح کرد: در پایان روز افتتاحیه تیم‌ها در قالب گعده‌های مختلف به بحث و بررسی و تبادل نظر با مشاورین و مدرس دوره اقدام کردند.

 وی ادامه داد: پس از انجام گام اول در حوزه داده کاوی، کارگاه‌های مسئله یابی، اولویت بندی مسائل و ارائه راهکار در تاریخ ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. 

 کریمی تاکید کرد: روز ششم خردادماه با معرفی تیم‌های برتر توسط هیأت داوران، مراسم اختتامیه نخستین رویداد پیشران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان ابوالفضل محمدی امید رویداد تیم ها هیأت داوران مسئله یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»

ایسنا/سمنان  شهردار سمنان و رئیس مرکز بین المللی پایتخت جاده ابریشم سمنان از برنامه ریزی برای برگزاری دو رویداد بین المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم» در آینده نزدیک در شهر سمنان خبر داد.

دکتر حسین موسوی ۷ اردیبهشت ماه در نشست با اعضای منتخب ارکستر سمفونیک نغمه پردازان راه ابریشم با اشاره به عضویت سمنان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه بین المللی شهرهای جاده ابریشم اظهار کرد: در همین راستا تفاهم‌نامه هایی بین سمنان با شهرهای در مسیر راه ابریشم به امضا می رسد.

وی از برنامه ریزی برای برپایی همایش ها و سلسله برنامه هایی با عنوان و نام راه ابریشم خبر داد و افزود: طرح ها و پروژه های مختلف در سطوح ملی و بین المللی از سوی مرکز بین المللی پایتخت جاده ابریشم سمنان هدفگذاری شده که در آینده برگزار می شود.

همچنین در این نشست اعضای منتخب ارکستر سمفونیک نغمه پردازان راه ابریشم با تقدیر از اقدامات صورت گرفته، آمادگی خود را جهت مشارکت در برنامه های آتی این مرکز اعلام کردند.

کنسرت ارکستر سمفونیک نغمه پردازان راه ابریشم با مشارکت مرکز بین المللی جاده ابریشم سمنان، جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۹:۲۱ در سالن تئاتر شهر سمنان به اجرای موسیقی فاخر ایرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در تهران چیست؟
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است