Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@03:53:03 GMT

266میلیارد ریال فرار مالیاتی در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۶۴۷

266میلیارد ریال فرار مالیاتی در کردستان

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 266 میلیاردی فرار مالیاتی با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

سردار "علی آزادی"  اظهار داشت: در پی شکایت اداره کل امور مالیاتی استان کردستان علیه یکی از واردکنندگان کالا در سنندج مبنی بر سوء استفاده از کارت بازرگانی و فرار مالیاتی، بلافاصله در این رابطه پرونده تشکیل و به اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا تیمی از مأموران پلیس امنیت اقتصادی بررسی موضوع  را در دستور کار خود قرار دادند و با اقدامات تخصصی و پلیسی، سرنخ های مهمی از این پرونده اقتصادی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: مأموران در ادامه تحقیقات به این نتیجه رسیدند افرادی با سوء استفاده از کارت بازرگانی اقدام به واردات لوازم خانگی از گمرکات کشور کرده و طی این مدت مالیات کالاهای وارد شده را پرداخت نکردند.

سردار آزادی با اشاره به شناسایی متهمان پرونده و محل اختفاء آنان عنوان داشت: با شناسایی محل فعالیت متهمان، ماموران با اخذ نیابت قضائی به استان های تهران و آذربایجان غربی اعزام و موفق به دستگیری 5 تن از متهمان اصلی این پرونده شدند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهمان به جرم خود اقرار و با پیگیری ماموران بیش از 266میلیارد ریال فرار مالیاتی از متهمان کشف شد، تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای تعاملات هدفمند با اداره کل امور مالیاتی استان کردستان و در جهت اجرای تدابیر و برنامه های مدون اجرایی اقدامات جهادی خودرا در جهت مبارزه با مجرمان اقتصادی که با اقدامات خود موجبات تضییع اموال دولتی می گردند را ادامه داده و با مجرمان اقتصادی برخورد قانونی خواهد کرد.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فرار مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده دو متهم فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

رضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳  لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

او تصریح کرد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان
  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان