Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد رضا قدیر در مراسم اهدای بیش از ۲۰۰ قلم تجهیزات پزشکی مقابله با ویروس کرونای به ارزش بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گفت: خواسته مهم نظام جمهوری اسلامی توسعه و ترویج بانکداری اسلامی و غیر ربوی است.
وی با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم از بانک مهر ایران بالاست گفت: ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی باید با انباشت اندوخته‌های خود در بانک قرض الحسنه مهر ایران، به ترویج و تقویت فرهنگ قرض الحسنه کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با تاکید براینکه هرکس باید به اندازه وسع خود به حوزه سلامت کمک کند گفت: واقعا در شرایط سخت کرونایی تامین و خرید اقلام پزشکی مقابله با این ویروس حکم طلا را دارد.
دکتر قدیر با بیان اینکه بانک مهر ایران با تامین و اهدای کالاهای ضروری درمان ویروس کرونا سلامت فعالیت‌های بانکی خود را نشان داد، افزود: یکی از درخواست‌های مهم ما از نظام بانکی اختصاص وام‌های ضروری قرض الحسنه مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه‌های علوم پزشکی است.
وی از طرح تفاهم نامه کالا کارت بانک مهر ایران با بیمارستان‌ها برای تامین مخارج بیماران کم بضاعت استقبال کرد و گفت: شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی این طرح ارزشمند را به نحو مطلوب اجرا کنند.

اهدای بیش از ۲۰۰ قلم تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا

در ادامه این مراسم، مدیر شعب بانک مهر ایران در استان قم با بیان اینکه وظیفه همه ما اجرنهادن به زحمات و تلاش‌های ارزشمند کادر درمان است گفت: سهم استان قم از اهدای تجهیزات پزشکی مقابله با ویروس کرونا که در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی فراهم شده است، بیش از ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال شامل ۸ کپسول اکسیژن،۸ دستگاه ضد عفونی کننده uv ویژه محیط، ۹۴دستگاه تب سنج و ۹۴دستگاه پالسی اکسی متر بوده که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قم قرار می گیرد.
سید حسین دامادی با اشاره به اینکه بانک مهر ایران در فعالیت‌های مسئولیت‌های اجتماعی سهم گسترده ای را ایفا کرده است گفت: این بانک به عنوان نخستین و بزرگترین بانک تخصصی در حوزه قرض الحسنه بیش از 10 میلیون مشتری با پرداخت بیش از 9 میلیون فقره وام قرض الحسنه دارد و در توسعه فرهنگ بانکداری اسلامی پیشگام است.

تشریح ارایه تسهیلات کم بهره درمان برای اقشار آسیب پذیر
وی با اعلام آمادگی برای ارایه تسهیلات وام ضروری کرونایی گفت: یکی از مهمترین اقدامات ما برای حمایت از اقشار کم بضاعت که درگیر هزینه‌های درمان بیمارستانی می‌شوند، ارائه تسهیلات قرض الحسنه در قالب تفاهم نامه با بیمارستان‌های تحت نظارت دانشگاه‌های علوم پزشکی است.
بانک قرض الحسنه مهر ایران با اجرای طرح ملی شهید سلیمانی(همراه تیم درمان در مقابله با کرونا) بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال را از محل وجه التزام و جریمه دیرکرد برای تامین و خرید ۱۵ هزار قلم تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا اختصاص داده و به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر ایران اهدا کرده است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت نظام بانکی دانشگاه علوم پزشکی بانک تجهیزات پزشکی مقابله علوم پزشکی بانک مهر ایران مهر ایران ویروس کرونا قرض الحسنه استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط

آفتاب‌‌نیوز :

اسماعیل لـله‌گانی درباره پایین بودن سقف وام بازنشسته‌ها و گلایه بازنشسته‌ها از این وام‌های خرد که عملا هیچ مشکلی از گره‌های مالی این افراد باز نمی‌کند، اظهار داشت: وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشسته‌ها را در سال ۱۴۰۳ به ۳۰ میلیون تومان افزایش دادیم.

وی ادامه داد: این تسهیلاتی را که بانک رفاه به بازنشسته‌ها پرداخت می‌کند، اقدامی مشترک بین بانک رفاه و سازمان تامین اجتماعی است و امسال هم به سقف ۳۰ میلیون تومان می‌رسد.

مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه باید توجه داشت که از آنجایی تعداد مشمولان این وام بسیار زیاد است نمی‌توان سقف آن را به طور قابل توجه بالا برد، گفت: در حال حاضر بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته داریم که هر یک از این افراد مشمول دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی می‌شوند که هر سال ۱۰ درصد از این جمعیت وام بازنشسته‌ها را دریافت می‌کنند.

لـله‌گانی در پاسخ به این سوال که آیا علت عدم افزایش سقف وام عدم توانمندی بازنشسته‌ها در پرداخت اقساط آن است، اظهار داشت: موضوع پرداخت اقساط نیست، در بحث افزایش سقف وام بازنشسته‌ها موضوع این بوده که سقف منابع قرض‌الحسنه بسیار محدود است و قانون هم تاکید کرده که این وام قرض‌الحسنه بیشتر به فرزندآوری و ازدواج اختصاص پیدا کند و منابع قرض الحسنه هم عمده به این دو مقوله تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: بانک رفاه را از اولویت برای ارائه وام به این دو موضوع فرزندآوری و ازدواج خارج نکردند و در کنار تکالیف بانک رفاه برای پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری و سایر تکالیف سهمی هم برای وام به بازنشسته‌ها تعیین شده است.

مدیرعامل بانک رفاه تاکید کرد: وام ۳۰ میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا ۳ سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران