Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و در خصوص مسکن ایثارگران این وزارتخانه گفت وگو کرد.

به گزارش برنا، در این دیدار مهندس اوحدی با اشاره به فعالیت های بسیار موثر وزارت ورزش و جوانان در حوزه ایثارگران این وزارتخانه گفت: وزارت ورزش و جوانان یکی از دستگاه های است که مجدانه پیگیر مسائل و رفع مشکلات و موانع جامعه ایثارگران بویژه ایثارگران این حوزه در سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دو نوبت حضور در برنامه های ویژه ایثارگران وزارت ورزش و جوانان، آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم و سردار قاسمی مشاور ایشان در امور ایثارگران این وزارت خانه را بسیار جدی در پیگیری ها و دلسوز نسبت به موضوعات مختلف ایثارگران، دیدم و به واقع این توجه و نگاه ویژه قابل تقدیر است.

اوحدی در خصوص وضعیت مسکن ایثارگران گفت: بنیاد شهید بصورت جدی پیگیر وضعیت مسکن ایثارگران بویژه ایثارگران جامعه ورزش و جوانان است و آمادگی هرگونه هماهنگی و همکاری بیشتر با سایر دستگاهها در رفع مشکلات سر راه این موضوع را دارد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مجموعه دست اندرکار حوزه ایثارگران در وزارت ورزش و جوانان را بسیار پرتلاش و فعال توصیف کرد و اعلام کرد: هر گونه همکاری که بتواند شرایط بهتری را برای ایثارگران ، جانبازان و خانواده شهدای این وزارتخانه مهیا کند ، بنیاد شهید مورد حمایت قرار خواهد داد .

در این جلسه مشاور وزیر ورزش وجوانان در امور ایثارگران با ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در حوزه ایثار و شهادت، تلاش های مهندس اوحدی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را بسیار ارزشمند خواند .

سردار قاسمی گفت: تمام تلاش مسئولین وزارت ورزش و جوانان با هدایت آقای دکتر سلطانی فر در جهت رفع مشکلات ایثارگران عزیزی بوده و هست که جان خود را برای دفاع از مملکت ایثار کردند.

وی افزود :در این مسیر بخش موثری از این توفیقات حاصل نمی شد مگر با حمایت های آقای اوحدی به عنوان رئیس بنیاد شهید که متاثر از دغدغه ایشان نسبت به خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان وزارتخانه وزارت ورزش و جوانان مشکلات جامعه وزارت ورزش مسکن بنیاد شهید رئیس جمهور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران دوران دفاع مقدس سردار قاسمی وزارت ورزش و جوانان رئیس بنیاد شهید مسکن ایثارگران امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر بخواهیم مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را کاهش دهیم نیازمند ۲۹۰ همت هستیم در حالی که تا کنون توانسته ایم تنها ۹۰ همت را در طول سال تأمین کنیم. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمود پاکدل سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران البرز که در سالن اجتماعات بنیاد شهید البرز برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: بودجه سال گذشته بنباد شهید و امور ایثارگران هزار میلیارد تومان بوده که  امسال با تلاش فراوان به حدود 90 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در کشور 649 هزار نفر جانباز سالمند هستند که نیازمند رسیدگی و مراقبت های خاص بوده و این بنیاد وظیفه پیگیری سلامت این عزیزان را بر عهده دارد. همچنین 61 هزار نفر نیز به عنوان همسران شهدا هستند که وارد کهنسالی می شوند، چرا که میانگین سنی 60 سال دارند و‌ باید نیازهای آنها را برطرف کرد.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به تغییر و اصلاح برخی از قوانین مرتبط با ایثارگران اشاره کرده و اظهار داشت: برخی از قوانین مربوط به ایثارگری می بایست تغییر و اصلاح شود که نیازمند توجه نمایندگان مجلس هستیم تا بتوان بیشتر و مؤثرتر به خانواده شهدا و ایثارگران خدمات‌رسانی کرد. به عنوان مثال تغییراتی باید در بند چ قانون ششم توسعه که در برنامه توسعه هفتم نیز به آن اشاره شده، ایجاد کرد تا از این طریق بتوان خدمات بهتری را به جانبازان و خانواده شهدا در عرصه استخدام ها داشت.

پاکدل در پایان به استفاده بنیاد شهید از نیروهای داخل بنیاد و بومی اشاره کرده و اظهار داشت: سیاست این سازمان بر این است  که از همکارانی که تجربه و از خود بنیاد است و دارای تجربه بوده استفاده شود و خدا را شکر که امروز فردی که در این مسند قرار می گیرد از بدنه بنیاد شهید و آشنا به موضوعات و مشکلات خانواده شهدا می باشد. 

لازم به توضیح است در این آیین از زحمات سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان استان البرز تقدیر و حکم سرپرستی امیرحسین دانشی‌کهن را اعطا کردند.

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران