Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عبدالله حسنی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این همایش با حضور اندیشمندان و نخبگان مذهبی بین المللی  و با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان در ۲ روز مانده به اربعین حسینی بصورت مجازی و حضوری به چهار زبان عربی،انگلیسی ،فارسی و اردو برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد:برای شرکت در این همایش فراخوان عمومی انجام شده و دبیرخانه همایش آماده دریافت  و بررسی آثار ارسالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ محقق اردبیلی با اشاره به برگزاری پویش مذهبی در دانشگاه ها افزود:نهاد رهبری دانشگاه‌ها یک پویش مذهبی بنام پویش در بهشت در دانشگاه های سراسر کشور راه اندازی کرده تا دانشجویان و استادان از این پویش بصورت مجازی استفاده کنند.

حسنی گفت:این پویش در هشت محور اساسی از جمله  مسابقه حفظ و مفاهیم آیات مبارکه قرآن کریم ،شرکت در دوره آموزش های مجازی ،مسابقه قرآنی ترجمه نمایشنامه ای " طنین وحی"،مسابقه عهدنامه حضرت امیر علیه السلام خطاب به مالک اشتر " منشور حکومت علوی"، رزمایش مواسات  ۱۴۰۰، مسابقه رمان ، داستان و کتابخوانی ،تولیدات رسانه ای، صوتی-تصویری و فعالیت های مکمل کلاس های معارف بصورت مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت در اردبیل آغاز شده است افزود:دانشجویانی که از اول مهرماه سال ۱۳۹۷ تا اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به آدرس https://ezdevaj.nahad.ir/registeration/sign-up ثبت‌نام نمایند.

وی افزود: مراسم ازدواج دانشجویی یا طرح ملی همسفر تا بهشت با شعار ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدار جهت فائق آمدن بر این حلقه مفقوده در جوار بارگاه نورانی حضرت ثامن‌الحجج آقا علی بن‌موسی الرضا (ع) برگزار خواهد شد.

حسنی با بیان اینکه ستاد ازدواج دانشجویی با برگزاری مراسم تلاش دارد زوج‌های جوان را با آموزش مهارت‌های زندگی و هنر عشق ورزیدن، در آغاز زندگی مشترک یاری کند ، گفت: به پشتوانه این مهم، دین مبین اسلام به طور موکد بر ازدواج آسان به عنوان سنت حسنه اهتمام ورزیده است.

دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۳۵۷ با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش ۳۸ نفر دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت‌های آموزشی خود را آغاز نمود. این مرکز آموزش عالی در سال ۱۳۷۱ از دانشگاه تبریز منتزع و مدتی به صورت مجتمع آموزش عالی به فعالیت خود ادامه داد و در سال ۱۳۷۲ به دانشگاه تحت عنوان دانشگاه محقق اردبیلی تبدیل شد.

بیش از ۱۱ هزار دانشجو  در ۴۳ گروه آموزشی و در مجموع در ۲۲۵ رشته شامل ۶۲ رشته در مقطع کارشناسی، ۹۹ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۶۴ رشته در مقطع دکتری تحصیل می‌کنند.

سه هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می‌کنند و این تعداد ۳۲ درصد دانشجویان این دانشگاه را تشکیل می‌دهد.

برچسب‌ها دانشگاه محقق اردبیلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اردبیل اربعین همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه محقق اردبیلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اردبیل اربعین همایش اخبار کنکور دانشگاه محقق اردبیلی ازدواج دانشجویی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«سید امیر موسوی جبیلی» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

موسوی جبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مهمترین و بالاترین موضوع در نگاه اول معیشت مردم و اوضاع اقتصادی است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله) باید جهش اقتصاد را با مشارکت مردم انجام داد و گره زد؛ لذا تلاش برای توسعه سفره مردم و دفاع از حقوق عامه مردم اولویت‌های بنده است.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

وی در پاسخ به این سوال که «اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟» گفت: با توجه به منفعت عامه شئون شهر و مرزی بودن حوزه انتخابیه، به نظر می‌رسد حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد نیاز است.

موسوی جبیلی اظهار کرد: از چالش‌های مهم استان خوزستان نبود زیرساخت مناسب و متناسب با جمعیت و تنوع فرهنگی استان است.

وی تصریح کرد: زیر ساخت و توسعه‌های عمرانی، راهکار استفاده از ابزارهای نظارتی، تصویب و یا تعدیل قوانینی که باعث ایجاد عمران می‌شود، تحلیل درست بودجه که با وجود پتانسیل‌های عظیم اقتصادی باعث مشکلاتی همچون نرخ بالای بیکاری، کم آبی، تخریب محیط زیست، مشکلات کشاورزی و معضل بزرگ شبکه فاضلاب استان از مهمترین چالش‌های خوزستان به شمار می‌روند.

کد خبر 6089214

دیگر خبرها

  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟