Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:25:34 GMT

دست رد ارسلان مطهری به دو پاس گل از بازیکنان سابق پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۹۲۳۷

دست رد ارسلان مطهری به دو پاس گل از بازیکنان سابق پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم استقلال در حالی شب گذشته مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی تن به شکست داد که در دقایقی از بازی فرهاد مجیدی به صورت همزمان از ۴ مهاجم در زمین استفاده کرد که این اتفاق نادر برای اولین بار در تیم استقلال رخ داد.

دیاباته و قایدی دو مهاجم آبی پوش بودند که از ابتدا در میدان حضور داشتند و به ترتیب ارسلان مطهری و آرمان رمضانی هم در دقایق ۵۳ و ۶۵ به ترکیب این تیم اضافه شدند تا در ۲۵ دقیقه پایانی آبی پوشان با استفاده از ۴ مهاجم در زمین حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان مطهری که با ۵ گل در لیگ برتر بهترین گلزن آبی پوشان است، در این بازی هم بارها در موقعیت گلزنی و گل‌سازی قرار گرفت و در حرکات تهاجمی تیمش نقش مهمی داشت.

درست ۵ دقیقه بعد از ورود مطهری به زمین بود که محمد نادری مدافع چپ آبی پوشان با نفوذ از جناح چپ و پاسی رو به جلو و سرعتی ارسلان مطهری را در موقعیت بسیار خوب گلزنی قرار داد. با اینکه ارسلان با ضربه‌ای سرضرب و فوق‌العاده دروازه ذوب آهن را تهدید کرد، اما شهاب گردان با واکنشی فوق‌العاده دروازه تیمش را نجات داد تا مطهری مقابل دروازه ذوب آهن ناکام باشد.

در دقیقه ۸۳ بازی یک بار دیگر مطهری در موقعیت گل قرار گرفت. این بار نوبت به آرمان رمضانی رسید که با ضربه سر خود ارسلان مطهری را در موقعیت خوب گلزنی مقابل دروازه ذوب آهن قرار داد که این بار هم ضربه مطهری راهی به دروازه شهاب گردان نیافت.

مطهری علیرغم تلاش‌های زیادی که در این بازی داشت و تاثیر فراوانی که بر رفتارهای تهاجمی آبی پوشان داشت، اما نتوانست از این دو فرصت خوب استفاده کند و دو بار مقابل دروازه ذوب آهن دست خالی بازگشت تا نهایتاً استقلال بازنده این بازی بزرگ باشد.

کد خبر 5208570

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران ارسلان مطهری تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فرنگی فدراسیون فوتبال کسب سهمیه المپیک لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد فرهاد مجیدی الهلال عربستان پارا وزنه برداری دروازه ذوب آهن ارسلان مطهری آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه و وقت‌های اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا پیروز بازی در ضربات پنالتی مشخص شود و در پایان تیم تراکتور راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، محمدنادری، مهدی شیری، صفاهادی، ریکاردو الوز، گوستا وو(۷۸- امیرحسین حسین زاده)،مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم نژاد

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد (۸۰- فردین یوسفی)،گریگول چاپرادزه (۴۵- ارشیا سرشوق)،شایان مصلح، مهردادرضایی، محمدحسین اسلامی‌

بازیکنان تراکتور بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴ شوت گوستاوو واگنین با واکنش زیبای پارسا جعفری راهی کرنر شد.

بازیکنان تراکتور که تشنه گلزنی بودند در دقیقه ۱۴ توسط مهدی هاشم نژاد صاحب توپ شدند و این بازیکن با شوتی از راه دور دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد که جعفری باز هم مانع ورود توپ به دروازه شد.

بازیکنان تراکتور به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۳۵ گوستاوو واگنین در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بازیکنان تراکتور در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه ۴۶ ارسل روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر هاشم‌نژاد و واکنش خوب جعفری و در ادامه برخورد به تیرک دروازه همراه شد و در ریباند مهدی هاشم نژاد دروازه ذوب آهن را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود تراکتور شود.

بازیکنان ذوب آهن پس از دریافت گل، حملات زیادی را روی دروازه تراکتور تدارک دیدند و حرکت پا به توپ هافبک تکنیکی ذوب آهن از بین مدافعان تراکتور و ضعف خط دفاعی این تیم باعث شد و محمدحسین اسلامی موفق شد در دقیقه ۶۰ گل تساوی برای ذوب آهن به ثمر برساند.

بازیکنان تراکتور پس از دریافت گل تساوی، حملات زیادی را به سمت دروازه ذوب آهن تدارک دیدند که در یکی از این حملات و در دقیقه ۸۵، ارسال ریکاردو آلوز از روی نقطه کرنر با ضربه سر خوب صفا هادی به سمت دروازه ذوب آهن رفت تا این موقعیت گلزنی برای شاگردان حمید مطهری از بین رود.

در نهایت این بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه هم دو تیم نتوانستند توپی را وارد دروازه کنند تا این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و تیم تراکتور موفق شد با نتیجه ۳ بر یک ذوب آهن را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

کد خبر 6089369

دیگر خبرها

  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور