Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:17:55 GMT

آبرسانی به هفت روستای بخش کوزران

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۹۲۴۸

آبرسانی به هفت روستای بخش کوزران

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جمشید عزیزی بخشدار کوزران گفت : اکنون آب شرب روستا‌های نوروز آباد، پل هواس، قلعه سلیمان خان، نظرگاه، بازیانی، کرکره و امیرآباد با بیش از ۱۵۵ خانوار و جمعیتی بیش از ۶۱۰ نفر از طریق آبرسانی سیار تامین می‌شود.

او گفت : پروژه‌های نیمه تمام مجتمع‌های آبرسانی قلعه سلیمانخان با ۶ روستای زیرپوشش، ونه رنگینه، باباکوسه و هفت آشیان با ۲۵ روستای زیر پوشش با میانگین پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۵۰ درصد در دست اجرا است و برای بهره برداری از آن‌ها نیازمند تخصیص اعتبارات به صورت ویژه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار کوزران بهره برداری از چاه حفر شده در روستای قیسوند برای رفع مشکل کم آبی ۱۷ روستای این محور را خواستار شد و افزود: برای حفر چاه در اراضی کشاورزی تپه حسین خان و تامین بهینه آب شرب ۱۳ روستای تحت پوشش مجتمع آبرسانی خیبر باید اعتبارت لازم اختصاص پیدا کند تا مشکل کمبود آب روستا‌های این مجتمع برطرف شود.

عزیزی افزود: ۳۶ روستای بخش کوزران هنوز تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب قرار نگرفته اند که امیدواریم این روستا‌ها نیز تحت پوشش قرار گیرند.

او گفت: ساماندهی و اجرای شبکه فاضلاب شهر کوزران، دغدغه اصلی شهروندان است و این مهم به توجه ویژه مسئولان نیاز دارد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه آب و فاضلاب آب شرب آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در بازدید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از طرح‌های آبرسانی به روستا‌های شهرستان بوکان، روند عملیات اجرایی آبرسانی به روستا‌های کهریزه محمود آقا و ینگیجه این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

محمداشرفی در این بازدید با تأکید بر اتمام و بهره برداری از آبرسانی به این دو روستا قبل از شروع پیک مصرف، دستورتسریع در ادامه روند آبرسانی با استفاده از اعتبارات استانی و لجن برداری لاگون شماره ۱ برای افزایش بازدهی آن را صادر کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب بوکان نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اجرا را ارائه کرد.

 

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۵۱۱ روستای فاقد آب شُرب سالم در کرمانشاه ظرف ۳ سال
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره