Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@23:36:53 GMT

شهادت یکی از تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۹۳۳۷

شهادت یکی از تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان

زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از به شهادت رسیدن یکی از تکاوران غیور و جان برکف پلیس استان توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور «نیکشهر-ایرانشهر» خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، احمد طاهری اظهار داشت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۰ شهرستان نیکشهر ساعت یک بامداد امروز حین کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه محور نیکشهر-ایرانشهر به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و با علائم هشدار دهنده قصد توقیف آن را داشتند که راننده بدون توجه به ایست پلیس به سرعت متواری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نهایت مأموران با تعقیب و گریزی کوتاه و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی این خودرو را متوقف کردند که بلافاصله پس از توقیف سرنشینان مسلح آن با پیاده شدن از خودرو سمت خودروی انتظامی تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: متأسفانه بر اثر این تیراندازی استوار یکم «صادق کریمی ندیمی» به دلیل اصابت گلوله به سرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یک مأمور انتظامی دیگر نیز مجروح شد.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان بر کف نیروی انتظامی استان، خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان پلیس سیستان و بلوچستان احمد طاهری شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد

فرمانده انتظامی رشت گفت: ماموران انتظامی شهرستان رشت، با حضور به موقع در صحنه، مانع از خودسوزی خانم ۵۰ ساله شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،  سرهنگ محمود حافظی فرمانده انتظامی رشت اظهار کرد: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110  و اعلام اقدام به خودسوزی خانمی حدودا 50 ساله در بلوار امام خمینی (ره)، بلافاصله، نزدیک ترین گشت انتظامی، جهت بررسی موضوع در محل حاضر شد و با همراهی و همکاری مردم، مانع از خودسوزی وی شده و دو بطری حاوی بنزین و الکل در اختیار را از وی دور کردند.

سرهنگ حافظی افزود: برابر بررسی های صورت گرفته مشخص شد این خانم، در گذشته نیز، به دلیل مشکلات شخصی، چندین مورد اقدام به خودسوزی نافرجام کرده است.

فرمانده انتظامی رشت در پایان گفت: وی، به منظور بررسی زوایای بیشتر برای، به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور به موقع پلیس، مانع از خودسوزی یکی از شهروندان شد
  • پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد
  • ارتقاء ایمنی پدران موتورسوارهمیاران پلیس در زاهدان
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی آزاد شد
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت
  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد