Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:49:43 GMT

رویداد ایده بازار مهندسی پزشکی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۹۴۵۰

رویداد ایده بازار مهندسی پزشکی برگزار می‌شود

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، رویداد ایده‌بازار مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تیرماه سال جاری برگزار می‌ شود که متقاضیان تا ۱۳ خردادماه مهلت دارند برای ثبت نام و ارسال طرح ها به این رویداد اقدام کنند. 

این رویداد در دو بخش عرضه و تقاضا محور و با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین مشارکت بخش خصوصی در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدف از برگزاری این رویداد شناسایی فناوران و طرح‌های برتر برای جذب و استقرار در مرکز نوآوری دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و همچنین حل چالش‌های فناورانه در قالب برگزاری «گام معکوس فناورانه ساخت و بومی سازی تجهیزات پزشکی» است. 

این رویداد ویژه استان های تهران و البرز طراحی شده است.

ایده‌بازار مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در تلاش است با شناسایی ایده‌ها و طرح‌های برتر این حوزه و هدایت آنها به سمت جامعه در راستای تجاری‌سازی آنها گامی مؤثر در مسیر ارتقای سلامت و خودکفایی کشور بردارد.

ایده‌پردازان و فناوران می‌توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به نشانی https://ideasbazaar.ir/medicaleng-event، حداکثر تا سیزدهم خردادماه نسبت به ارسال طرح‌های خود اقدام کنند.

برچسب‌ها دانشجو اولین جشنواره ملی دانش آموزی دانشگاه امیرکبیر دانشگاه آموزش برخط

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشجو دانشگاه دانشجو دانشگاه آموزش برخط اخبار کنکور دانشگاه صنعتی امیرکبیر مهندسی پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم

مریم خوش‌سخن‌مظفر، رئیس مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با بیان اینکه «بوت کمپ» آموزشی در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد شناخت استعداد‌ها در حوزه بازی‌سازی، انتقال تجربیات بین مربیان این حوزه و صاحبان ایده و آشنایی فناوران با مباحث کسب‌وکار بوده و دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری این رویداد با پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری کریمه همکاری داشت.

وی افزود: در برگزاری این دوره آموزشی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، حوزه‌های علمیه و مؤسسات متعدد و تعدادی از معلمان و افرادی به‌صورت آزاد پذیرش شدند. در این رویداد حدود ۱۱۵ ایده داوری شدند و در داوری اولیه تعدادی از این ایده‌ها که دارای نمونه اولیه بودند یا یک ایده جالبی برای بازی‌سازی داشتند، انتخاب و به دوره‌های آموزشی بوت کمپ راه یافتند.

رئیس مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم «بوت کمپ» برگزار شده در این دوره را با محور آموزش در حوزه بازی‌سازی به همراه پرسش و پاسخ معرفی کرد و ادامه داد: در برگزاری این رویداد کارگاه‌های شناخت بازی برگزار و از حضور استادان مختلف در حوزه‌های مختلف بازی‌سازی استفاده شد. در بخش دیگر بوت کمپ، فناوران و ایده پردازان به معرفی بازی‌های خودشان پرداختند و توسط داوردان ارزیابی شدند.

خوش‌سخن‌مظفر با بیان اینکه دومین روز از برگزاری «بوت کمپ» به مباحث کسب‌وکار، تیم سازی، نحوه کار تیمی و چگونگی ارائه دادن ایده و راه‌های موفقیت کسب‌وکار اختصاص داشت، گفت: برگزیدگان دو حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی در مراسم اختتامیه رویداد گیم تایم معرفی و از آنها قدردانی خواهد شد.

وی مطرح کرد:‌ دانشگاه آزاد اسلامی چند سالی است که رویکرد خود را به سمت کارآفرینی تغییر داده و تلاش می‌کند از طریق مرکز رشد واحد‌های فناور رویداد‌های حوزه‌های تخصصی را برگزار کند در همین راستا از آبان ماه ۱۴۰۲ رویداد «گیم تایم» در حوزه بازی‌سازی آغاز به کارکرد. بوت کمپ‌ها یک دوره آموزشی فشرده و مهارتی هستند که فرد با شرکت در آن دوره آموزشی با حضور در فرایند‌های منظم هر روزه می‌تواند دانش کاربردی خود را به‌صورت مشخص و تخصصی افزایش دهد و بعد به‌صورت کاملاً حرفه‌ای وارد حوزه مورد نظر بشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه