Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - پیکر مطهر دارنده نشان ملی «ایثار» و همسر شهید حمزه‌علی و مادر شهیدان ابراهیم و رضا ابراهیمی در تبریز تشییع تدفین شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، پیکر مطهر الحاجیه فاطمه‌سلطان‌ باقرزاده‌برومند دارنده نشان ملی «ایثار» و همسر شهید حمزه‌علی و مادر شهیدان ابراهیم و رضا ابراهیمی در گلزار مطهر شهدای ملک عباسی تبریز تشییع تدفین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر پیکر مطهر این مادر مکرم شهدا نماز اقامه کرد و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تشییع و تدفین شد.

شهید «حمزه علی ابراهیمی» همسر خانم باقرزاده برومند در 22 فروردین 1362، شهید «ابراهیم ابراهیمی» در 23 اردیبهشت 1360 در جبهه سوسنگرد و شهید «رضا ابراهیمی» در 14 اردیبهشت 1367 در شلمچه به شهادت رسیدند.

کشف پیکر شهید در پنجوین/تشییع شهدا در خوزستان+فیلمتشییع و تدفین 3 شهید تازه تفحص‌شده در دزفول + تصاویرمراسم تشییع و بدرقه پیکر دومین شهید مدافع سلامت خراسان شمالی به روایت تصاویر

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم و  پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی، با بیان اینکه این همسر معظم شهید و مادر شهدا در لحظه لحظه‌های زندگی با برکتشان همواره مبلّغ و مروّج فرهنگ ناب شهیدان بوده‌اند نوشته اند: حال بعد از چندین سال فراق روح بلند و ملکوتی‌شان، به اعلی‌علیین پر کشید و در جوار فرزندان و همسر شهیدش به آرامش رسید.

اینجانبان این ضایعه را به مردم غیرتمند آذربایجان، خانواده‌های معزّز شهدا و ایثارگران صمیمانه تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای آن مادر فداکار علّودرجات و رحمت واسعه الهی مسئلت داریم.

انتهای پیام/111/ی 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکر مطهر تدفین شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، خبر شناسایی پیکر مطهر شهید «حجت کاروان واجاری» عصر یک شنبه توسط جمعی از مسؤولان به خانواده این شهید والامقام در رودسر اعلام و فراق ۳۸ ساله پایان یافت.

گفتنی است، سرباز شهید حجت کاروان واجاری، ٢٩ آذر سال ۶۶، در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر وی پس از گذشت ٣٨ سال، تفحص، به میهن اسلامی بازگردانده شد.

پیکر مطهر این شهید در روزهای آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 6097685

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • پیکر مطهر شهید ستواندوم «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان در بانه
  • تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر - یزد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد