Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@03:22:03 GMT

شاگردان پورموسوی برد می‌خواهند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۰۴۳۷

شاگردان پورموسوی برد می‌خواهند

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان هشتمین شکست خود را به دست آورد. این تیم که در ابتدای فصل طعم صدرنشینی را چشید حالا خطر سقوط را هم احساس می‌کنند. دلایل زیادی برای عدم موفقیت تیم فوتبال صنعت‌نفت طی هفته اخیر وجود دارد. در ابتدای فصل و در زمانی که باید پول به باشگاه می‌آمد، نرسید و شرایط روحی بازیکنان و اعضای کادر فنی تحت تاثیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط ادامه داشت تا زمانی که پیشنهاد متفاوت برای بازیکنان و مربیان این تیم از دیگر تیم‌های لیگ برتری رسید این پیشنهادات که هر کدام به نوبه خود ارقام قابل توجهی داشتند چند بار دیگر پایه‌های تیم صنعت‌نفت را متزلزل کرد و رفته رفته این تیم که به بردن عادت کرده بود و برای صدرنشینی می‌جنگید سیر نزولی به خود گرفت و بی انگیزه شد.

این بی‌انگیزگی تا جایی پیش رفت که بازیکنان صنعت‌نفت به باختن عادت کردند و حالا در شرایطی که پول به باشگاه رسیده است بازیکنان دیگر پیشنهادی ندارد و سرمربی این تیم با وجود این که بار‌ها مورد توجه تیم‌های دیگر قرار گرفت در جایگاه خود مانده است.

شرایط فعلی باشگاه صنعت‌نفت صدای هواداران این تیم را در آورده و آنها که تا چندی پیش از بازیکنان به عنوان اسطوره یاد می‌کردند و سرمربی را مورد حمایت خود قرار داده بودند حالا خواهان جدایی این مربی شده و صحبت از بازیکنان بی تعصب می‌کنند. مدیریت باشگاه نیز در این زمینه با کادر فنی موافق است و با وجود این که پیش‌بینی می‌شد به خاطر اعتراض هواداران بعد از این هفته‌ها ناکامی پورموسوی یکی از گزینه‌های جدایی باشد، ولی همچنان به کارش ادامه می‌دهد و قرار نیست قربانی بعدی نیمکت لیگ برتر باشد.

تیم صنعت‌نفت، اما چرا نمی‌تواند برنده شود؟ آنها نیاز به انگیزه دارند. صنعت‌نفت مربی خوبی دارد و مربی این تیم قبلا نشان داده می‌تواند تیم را از بحران خارج کند، اما نکته اینجاست که شرایط روحی و استرس موجود در تیم به دلیل برنده نشدن وضعیت غالب این تیم است. سیروس پورموسوی و همکارانش که می‌خواهند از این شرایط خلاص شده و در پایان فصل جزو تیم‌های سقوط کننده نباشند باید شرایط تیم خود را تغییر دهند و در بازیکنانش انگیزه ایجاد کنند و با تکیه بر توانایی‌های آنها خود را بالا کشیده همچون هفته‌های ابتدایی نیم فصل اول عملکرد خوبی از خود نشان دهد. با نگاهی به بازی اخیر تیم صنعت‌نفت کاملا می‌توان فهمید بازیکنان در ضربات آخر دقت و تمرکز لازم را ندارند و در خلق موقعیت همچون گذشته مسلط و با انگیزه نیستند. بدون شک این تیم از نظر روحی بیمار است و نیاز به روحیه دارد کاری که پورموسوی و همکارانش برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم و طی هفته‌های آینده مشخص خواهد شد که چقدر در این مسیر موفق هستند. بدون شک یک برد می‌تواند تحول بزرگی در تیم بیمار پورموسوی ایجاد کند. بیشتر بخوانید: جدول لیگ برتر فوتبال| سپاهان صدر را به پرسپولیس نداد؛ استقلال از جایش تکان نخورد + عکس

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!

یکی از هواداران کم سن ‌و سال استقلال، در تمرین دیروز این تیم سوژه عکاسان و خبرنگاران شد.

طرفداری | تمرین روز گذشته استقلال با حضور تماشاگران برگزار شد و یک میهمان بامزه داشت.

جواد نکونام تصمیم گرفت تمرین دیروز شاگردانش با حضور تماشاگران برگزار شود. در لحظاتی از این تمرین، برخی هواداران کم سن و سال استقلال برای گرفتن عکس با بازیکنان محبوب خود وارد زمین شدند که در این بین یکی از آن‌ها سوژه خبرنگاران شد. سورن پسر استقلالی که به علت ظاهر بامزه‌اش غالبا با دختر بچه‌ها اشتباه گرفته می‌شود.

پدر این کودک استقلالی در گفتگو با طرفداری گفت:

من استقلالی دو آتیشه هستم و پسرم هم به این تیم علاقه دارد. وقتی متوجه شدیم جواد نکونام گفته تمرین با حضور تماشاگران است، خودمان را از کرج به تهران رساندیم تا در تمرین حاضر باشیم.

وی ادامه داد:

خیلی‌ها سورن را با دختر بچه‌ها اشتباه می‌گیرند. من لحظه‌ای چشمم را از او برداشتم و دیدم به سمت زمین دوید. نزدیک بود بیافتد که پیمان بابایی او را از روی هوا گرفت. غلامپور هم وقتی او را دید تصور کرد دختر است و بعدا به او گفتم پسر است. یامگا را خیلی دوست دارد اما هنوز نمی‌تواند اسمش را به درستی تلفظ کند. پیراهنی هم که دیروز تنش بود، نام یامگا روی آن به چشم می‌خورد. دوست داشت با روزبه چشمی هم عکس بگیرد اما شلوغ بود و نتوانستیم. امیدوارم تمرین استقلال بیشتر با حضور تماشاگران برگزار شود و در آخر فصل هم قهرمان شویم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • شاگردان امام صادق (ع)؛ از پدر علم شیمی تا ائمه اهل سنت + فیلم
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • اسراییل در باتلاق غزه گیر افتاده است
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!