Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:51:02 GMT

۵۰۰ هزار ماسک میان ۱۵ شهر خوزستان توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۱۴۷۵

۵۰۰ هزار ماسک میان ۱۵ شهر خوزستان توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا حاجتی ظهر امروز دوشنبه در خصوص توزیع گسترده ماسک در استان خوزستان اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونا خوزستان مقرر شد که قرارگاه شهید سلیمانی به منظور جلوگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا در نزدیکی ایام عید فطر نسبت به توزیع ماسک اقدام کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه مرحله اول و دوم توزیع ماسک انجام شد و مرحله سوم آن نیز از امروز انجام می‌شود، افزود: در این مرحله ۵۰۰ هزار ماسک در ۱۵ شهرستان استان خوزستان با اولویت تعیین شده ستاد کرونا که دارای زمینه تشدید ویروس کرونا هستند، توسط بسیج توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خبر داد: در این مرحله نیز بیش از ۵۰۰ هزار ماسک از هفته آینده در مراکز تجمع، آسیب‌پذیر، مراکز خرید و فروش که قوانین و پروتکل‌های بهداشتی را کمتر رعایت می‌کنند، توزیع می‌شود.

حاجتی با بیان اینکه این توزیع ماسک برابر اقداماتی که فرماندهان نواحی بسیج شهرستان‌ها و با همکاری فرمانداران انجام می‌شود، گفت: این توزیع ماسک همچنان ادامه دارد بلکه روند شیوع کرونا در استان خوزستان کنترل شود و امید است که رنگ‌بندی قرمز شهرستان‌های استان نیز به رنگ زرد و در نهایت آبی تغییر وضعیت دهند.

کد خبر 5208784

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان ماسک طبی ویروس کرونا ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها شیوع کرونا گرگان واکسن کرونا شب قدر فلسطین اردبیل ماه مبارك رمضان توزیع ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود

 کمالی در بازدید از پروژه‌های گازرسانی شهرستان هشترود و اطلاع از آخرین روند پیشرفت پروژه‌ها گفت: با توجه به اهمیت ایستگاه CGS هشترود که علاوه بر تامین گاز این شهرستان، توزیع گاز در شهرستان‌های همجوار نظیر چاراویماق و برخی از روستا‌های بستان آباد و مراغه را بر عهده دارد ارتقای ظرفیت این ایستگاه از ۵۰ هزار به ۱۰۰ هزار در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با ارتقای ظرفیت ایستگاه CGS علاوه بر توزیع پایدار گاز برای مشترکین خانگی ظرفیت سازی لازم برای بهره مندی  بخش‌های صنعتی و تولیدی و شهرک‌های صنعتی فراهم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • آخرین وضعیت مذاکرات آتش‌بس میان حماس و اسرائیل در قاهره
  • خوش‌بینی منابع مصری به روند مذاکرات آتش‌بس
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود