Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@00:20:28 GMT

شایعه خوابیدن فردی در آرامستان آستارا کذب محض است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۲۵۳۵

شایعه خوابیدن فردی در آرامستان آستارا کذب محض است

معاون خدمات شهری شهردار بندرآستارا نسبت به انتشار خبر خوابیدن فردی در آرامستان این شهر در فضای مجازی واکنش نشان داد و گفت: این خبر کذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

شایان ناصری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در چند روز گذشته خبری در خصوص خوابیدن فردی در آرامستان آستارا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که به هیچ عنوان صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آرامستان آستارا محلی برای خوابیدن وجود ندارد و هر شب محوطه سه هکتاری آن توسط نگهبان کنترل می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار آستارا تصریح کرد: برای رفع مشکل روشنایی آرامستان دو عدد چراغ تلسکوپی در محوطه آن نصب شده است و در طول شبانه روز تمامی ورودی‌های و خروجی‌های آرامستان توسط دوربین مداربسته کنترل می‌شود.

وی از انتشار اخبار کذب توسط برخی گردانندگان کانال‌های خبری در آستارا گلایه کرد و افزود: از مسئولان متولی انتظار می‌رود بر روند انتشار اخبار توسط برخی مدیران کانال‌های خبری این شهرستان نظارت بیشتری داشته باشند.

ناصری احداث سایبان‌های مسقف روی قبور، گلخانه و استراحتگاه توسط شهروندان را یکی از مشکلات مهم آرامستان آستارا عنوان کرد و افزود: به دلیل کمبود زمین، ساخت این تأسیسات باعث ایجاد بی‌نظمی و اشغال بخشی وسیعی از مساحت آرامستان می‌شود و شهرداری اجازه چنین اقدامی را نمی‌دهد و انتظار داریم شهروندان در این زمینه با شهرداری همکاری کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 492507

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري آستارا آرامستان اخبار کذب شهرهاي ايران استان گیلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آرامستان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهایی که شیشه دودی دارند، جریمه می‌شوند

به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا یک خودرو برای داشتن شیشه دودی در روز فقط یک بار جریمه می‌شود یا امکان دارد بیشتر جریمه شود، گفت: بله امکان اینکه فردی در روز چند بار به دلیل داشتن شیشه دودی جریمه شود، وجود دارد.

 

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا تصریح کرد: فردی که استمرار به تخلف داشته باشد باید طبق قانون با او برخورد و جریمه شود؛ در واقع استمرار در تخلف به معنای بی‌قانونی فرد متخلف است.

 

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • علت خوابیدن باتری موتور طرح کلیک چیست و راهنمای کامل تعویض باتری طرح کلیک
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • خودروهایی که شیشه دودی دارند، جریمه می‌شوند
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود
  • بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند
  • در سرزمین ما شاعران پس از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه‌کاره هیچ‌کاره است
  • در سرزمین ما شاعران بعد از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه کاره هیچ کاره است