Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@23:52:27 GMT

قلی‌زاده: امیدواریم بی حرف و حدیث صعود کنیم

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۲۷۹۴

قلی‌زاده: امیدواریم بی حرف و حدیث صعود کنیم

خبرگزاری میزان – علی قلی‌زاده، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پس از تزریق واکسن کرونا در آکادمی ملی فوتبال در طرح واکسینه شدن ملی‌پوشان اظهار داشت: ابتدا تشکر می‌کنم که به فکر بچه‌های تیم ملی بودند. در هر صورت ما می‌رویم که برای کشورمان بازی کنیم و کمک کردند و ان‌شاءالله بتوانیم به بحرین برویم و جواب محبت مردم را بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شرایط سخت تیم ملی برای صعود به مرحله بعدی، گفت: بسیار همدل هستیم و ما ایرانی‌ها یک جور‌هایی همیشه مرد روز‌های سخت بودیم. ان‌شاءالله بتوانیم هر چهار بازی را ببریم و بی حرف و حدیث صعود کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که دوز دوم واکسن را چه زمانی دریافت خواهند کرد، گفت: خیر، چون یک مقدار زمان‌بر است، شاید دوز دوم با حضور ما در مسابقات مصادف شود. آن موقع تصمیم می‌گیرند که چه اتفاقی رخ بدهد. نمی‌دانیم و به ما چیزی نگفتند.

قلی‌زاده درباره اینکه چه واکسنی به آنها تزریق شد، آیا عوارضی دارد یا نه، گفت: نمی‌دانیم، ما فقط واکسن زدیم و درباره عوارض آن هم چیزی نگفتند. بیشتر بخوانید: سلطانی‌فر: حضور مقتدرانه در المپیک خواهیم داشت/ اساسنامه فدراسیون‌ها اصلاحات اساسی شده

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی قلی زاده تیم ملی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «سید محمد مولوی» بود.

سید محمد مولوی، متولد یکم فروردین ۱۳۴۸ در نهربچاچره از روستاهای دهستان نوآباد اروندکنار شهرستان آبادان است. در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم آبادان انتخاب شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آبادان، ریاست آموزش و پرورش منطقه اروندکنار، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان و معاونت آموزشی آموزش و پرورش آبادان اشاره کرد.

او مثل خیلی از مردم آبادان به ورزش فوتبال علاقه ویژه‌ای دارد و حتی در گذشته عضو تیم منتخب خرمشهر در جام آزادگان کشور بوده است. مولوی سال‌های زیادی به عنوان دبیر آموزش و پرورش در مدارس مختلف تدریس کرده است.

کد خبر 6089614

دیگر خبرها

  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • حدیث روز | با اخباری که می‌شنویم چگونه برخورد کنیم؟
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس