Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:56:24 GMT

خادمان سلامت استان اردبیل تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۲۸۹۶

خادمان سلامت استان اردبیل تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در این آیین با تجلیل از خدمات همه  سازمان‌ها و نهادهای فعال در مدیریت کرونا در طول ۱۵ ماه گذشته گفت: اگر همکاری و همدلی همگانی نبود، در خیزهای سهمگین بیماری کووید.۱۹ دچار مشکلات جدی می شدیم.

دکتر شهرام حبیب‌زاده بیان کرد: استان اردبیل در خیز چهارم این بیماری، آخرین استانی بود که وارد مرحله شیوع گسترده شد ولی با مدیریت مناسب و به کارگیری محدودیت‌های موثر، اولین استانی می باشد که سیر نزولی بیماری در آن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ثبات نسبی شیوع کرونا در استان اردبیل طی هفته جاری، از آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۷۵ به بالا در استان خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل افزود: امیدواریم با ورود واکسن تولید داخلی تا انتهای تابستان بتوانیم افراد بیشتری ‌که در معرض خطر هستند، علیه کرونا واکسینه کنیم.

وی کاهش بر مرگ و میر را مهمترین تاثیر واکسن عنوان کرد و گفت: با توجه به‌ این که حدود ۲ هفته بعد از تزریق نوبت دوم واکسن، ایمنی نسبی ایجاد می‌شود و تزریق واکسن ممکن است منجر به ایمنی در همه افراد نشود، لازم است که همه شهروندان همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در این آیین ضمن تجلیل از تلاش مدافعان سلامت، هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر از زحمات شبانه روزی و تلاش‌های ایثارگرانه و فداکارانه مدافعان و خادمان سلامت عنوان کرد.

ناصر عتباتی گفت: این خادمان سلامت به تاسی از شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و مدافعان حرم، در راستای صیانت از سلامتی مردم تلاش می‌کنند و دستگاه قضایی استان در کنار تکالیف ذاتی خود، توجه به مقوله فرهنگ و قدرشناسی از این گونه اقدامات را در برنامه خود قرار داده است.

وی افزود: تیم درمان و پزشکان و پرستاران در ۱۵ ماه گذشته، تکلیفی به مراتب سنگین‌تر از وظیفه و توانایی خود بر عهده گرفته و جانانه به سرمنزل مقصود رساندند و در حین انجام وظیفه نیز جامعه ایثارگر مدافعان سلامت شهدایی را تقدیم میهن عزیز اسلامی کردند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه در این زمینه علاوه بر کادر درمان و دانشگاه، برخی سازمان‌ها و نهادها نیز نقش مهمی داشتند، از حمایت و پشتیبانی استانداری، مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر، کارکنان آرامستان‌ها و سایر ارگانهای مرتبط قدردانی کرد.

وی اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را جزو بارزترین طرح‌های مدیریت کرونا دانست و اظهار کرد: مشارکت سپاه، بسیج، نیروهای جهادی و پشتیبانی مردمی موجب شد که تلاش مسئولان در مدیریت، کاهش و کنترل بیماری کووید.۱۹ موثر واقع باشد.

به گزارش ایرنا، در این آیین که به همت دادگستری کل استان اردبیل و با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر در محوطه بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل برگزار شد، تعدادی از خادمان سلامت استان تجلیل شدند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی دفاع مقدس دادگستری کل استان اردبیل شهرداری اردبیل استان اردبیل سازمان بسیج مستضعفان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی دفاع مقدس ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی دفاع مقدس دادگستری کل استان اردبیل شهرداری اردبیل استان اردبیل سازمان بسیج مستضعفان بهداشت و سلامت اخبار کنکور استان اردبیل خادمان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه

سرتیپ احمد علی  گودرزی رئیس روانشناسی پلیس ایران گفت: خوشبختانه در سال‌های  اخیر تعداد زیادی از همکارانمان که در نقاط مرزی، انتظامی و یگان های ویژه و سایر یگان ها انتظامی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی، تحت نظارت مستقیم این انجمن  هستند که بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند .

او بیان کرد: در این راستا ۸ کمیته تشکیل شده که این کمیته ها هر کدام وظایفی دارند.  از جمله آن می توان به  کمیته جنایی، سلامت خانواده، راهنمایی و رانندگی و دیگر کمیته هایی که می‌توانند در سلامت اجتماع و انتظامی کشور کمک کننده باشند اشاره کرد.

رئیس روانشناسی پلیس ایران تصریح کرد: این تلاش‌ها و فعالیت ها در یکی دو سال گذشته بسیار مناسب بوده است. وضعیت علمی همکارانی که  در پاسگاه ها و کلانتری ها خدمت می کنند و همچنین افرادی که در راس عدالت ترمیمی تلاش می کنند را ارتقا داده‌ایم.  

وی افزود: در بحث خانواده و حوزه سلامت روان کارکنان اقدامات خوبی انجام دادیم. روانشناسان ما در رده های انتظامی و مرزی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که پرونده های خانوادگی در آنجا اتفاق می‌افتد می توانند خدمت کنند.

او همچنین گفت:  در این زمینه‌ها نظراتی به مجموعه اجتماعی  مانند جنایی، راهور، سلامت خانواده ، بهداری داده شده است.   

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری