Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@02:14:02 GMT

احتمال اجرای پل دوچرخه در مسیرهای دوچرخه‌سواری تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۳۲۵

احتمال اجرای پل دوچرخه در مسیرهای دوچرخه‌سواری تهران

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران گفت: برخی از خیابان‌ها ظرفیت کافی برای اختصاص دادن به مسیر دوچرخه‌سواری ندارند، از این رو ممکن است در آینده اقداماتی مانند ایجاد "پل دوچرخه" انجام شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صفا صبوری دیلمی در نشست خبری مشترک با پیروز حناچی شهردار تهران و معاون شهرسازی و معماری شهردار در پاسخ به پرسشی درباره کارشناسی نبودن بسیاری از مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در تهران اظهار کرد: برای ایجاد مسیر دوچرخه و پیاده‌راه کار کارشناسی زیادی انجام شده که نزدیک به 10 ماه به طول انجامید؛ در حال حاضر بیش از 350 کیلومتر مسیر کار شده اما پیوستگی این مسیرها بسیار مهم است و نمی‌توان پروژه‌ای که هنوز به اتمام نرسیده را قضاوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه اشکالات موجود در حال رفع است، ادامه داد: برخی از خیابان‌ها ظرفیت کافی را برای اختصاص دادن به مسیر پیاده یا دوچرخه‌سواری ندارند بنابراین شاید در ادامه پروژه‌های دیگری مانند پل دوچرخه در دستور کار قرار گیرد بنابراین برای حفظ پیوستگی کار، خط کشی‌هایی انجام شده و مشکلات آن در حال رفع است.

معاون فنی وعمرانی شهردار تهران در پاسخ به پرسش دیگری درباره شن‌چاله‌های شهر تهران اظهار کرد: عمر شن‌چاله‌های تهران به 60 تا 70 سال گذشته مربوط می‌شود اما از نظر ایستایی مشکل خاصی ندارند با این حال ممکن است هنگام بحرانی مانند زلزله، بخشی از آنها ناپایدار باشد. 

وی افزود: برای ایمن‌سازی شن‌چاله‌ها نخست باید موضوعات حقوقی آن‌ها حل شود چراکه آنها مالکیت شخصی دارند و مالکان طبق حکم دادستانی تهران موظف هستند که خطرات آن‌ها را رفع کنند؛ شهرداری تهران مالکیت این شن‌چاله‌ها را بر عهده ندارد.

صبوری دیلمی گفت: باید یک طرح ایمن‌سازی مفصلی که از حوزه عمرانی خارج و حتی از حیطه شهرداری هم خارج است، تهیه شود اما درحال حاضر خطر روزافزون و جدیدی درباره شن‌چاله‌ها وجود ندارد.

تبدیل طرح فاز دو برج میلاد به بام فرهنگی و هنری تهرانبدهی 30هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری تهران فقط برای ساخت‌وسازهای غیرمجاز

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت فنی شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران معاونت فنی شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران دوچرخه سواری شن چاله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم. 

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟