Web Analytics Made Easy - Statcounter

پر افتخار ترین سرمربی ایرانی رشته ترای اتلون گفت: مسیر نمایش تخصص مدعیان کمک به تیم های ملی مشخص است

به گزارش برنا؛ سید مقصود شبیری پر افتخار ترین سرمربی ایرانی رشته ترای اتلون که ششمی قهرمانی امیدهای آسیا، سومی قهرمانی بزرگسالان ترای اتلون آسیای میانه و قهرمانی بالکان در کارنامه مربیگری اش دیده می شود و به عنوان مربی سطح ۲ بین المللی با ترای اتلون جهانی همکاری دارد، در گفت و گویی  اعلام داشت: فعالیت همه پیشکسوتان و مربیان در رشته ترای اتلون حق قانونی و مورد حمایت فدراسیون می باشد که به خاطر آن ضوابط تاسیس باشگاه های ترای اتلون و برنامه های عملیاتی هیات های استانی را تصویب و ابلاغ نموده است تا همه علاقمندان و دلسوزان به صورت قانونمند امکان فعالیت پیدا کنند، با این حال تعداد مربیانی که تمرینات شنا و دویدن را بر اساس اصول حاکم بر پرورش ورزشکاران نخبه طبق الگوهای ترای اتلون جهانی و آسیا ارائه می دهند بسیار اندک و انگشت شمار است که همین امر گواه عدم توانایی بسیاری از مدعیان در کمک به ارتقاء سطح عملکردی و رکوردهای لازم ورزشکاران ایرانی برای دست یابی به سکوهای آسیایی و جهانی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 او در ادامه خاطر نشان کرد: که مسیر نمایش تخصص مدعیان کمک به تیم های ملی مشخص است چرا که طی چند سال اخیر که مربی پرتغالی هدایت ورزشکاران نخبه را بدست گرفته است با رکوردگیری شنا ٤٠٠ متر و دو ٣٠٠٠ متر ورزشکاران و مربیان سازنده آنان را به تیم ملی دعوت می نماید پس همین حالا نیز امکان همکاری برای همه در سطح ملی وجود دارد با این تفاوت که ملاک تعداد سفرهای خارجی یا ادعاهای پوچ و بی اساس نیست بلکه ورزشکارانی است که با دانش و توانمندی مربیان پرورش می یابند تا رکوردهای مورد نظر در سطح آسیا را کسب نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی سرمربی ترای اتلون ترای اتلون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت معلم از تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی تا خرداد ماه خبر داد.
////////////////
بمناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم در مراسمی از معلمان و اعضای انجمن اولیای مدارس آزادشهر قدردانی شد.
/////////////////
رحمان قاضی لر شهردار بندرترکمن گفت : در اجرای طرح آسفالت معابر شهری ، امسال سیزده هزار تن آسفالت برای این شهر در نظر گرفته شده و در مرحله اول محله قدیمی استقبال آسفالت خواهد شد.
/////////////////
جلال الدین تاج پور مدیر  آموزش و پرورش کلاله در نشستی خبری گفت : در این شهرستان هم اکنون ۱۲ فضای آموزشی در حال ساخت داریم که تا اول مهر ۳ واحد آن به بهره برداری می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها