Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، روسای جمهور روسیه و قرقیزستان طی گفتگوی تلفنی با یکدیگر در خصوص آخرین وضعیت موجود در مرز میان تاجیکستان و قرقیزستان گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، دفتر ریاست جمهوری قرقیزستان با صدور بیانیه‌ای در همین خصوص نوشت: طی این تماس تلفنی، مسائل مربوط به همکاری‌های دوجانبه و همچنین شرایط اخیر مربوط به درگیری در مرز قرقیزستان – تاجیکستان مورد بحث قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ولادیمیر پوتین» گفت که فدراسیون روسیه آماده فراهم کردن کمک‌های ضروری به قرقیزستان جهت فائق آمدن بر عواقب مخرب انسانی درگیری مرزی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: دو طرف در خصوص سفر کاری رئیس جمهور «سدیر جباروف» (رئیس جمهور قرقیزستان) به مسکو در اواخر ماه می سال جاری به توافق رسیدند و قرار است در این سفر، بر سر مسائلی چون همکاری‌های دوجانبه و موضوع پیوستگی در منطقه اقتصادی اوراسیا گفتگو شود. دو طرف همچنین علاقمندی خود را نسبت به همکاری‌های دوجانبه در زمینه امنیت منطقه‌ای به ویژه در چارچوب پیمان‌های CSTO، CIS و SCO اعلام کردند.

کد خبر 5209006

منبع: مهر

کلیدواژه: قرقیزستان تاجیکستان روسیه ولادیمیر پوتین فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق قدس اشغالی افغانستان مسجدالاقصی ایران سوریه روسیه روز قدس اسرائیل روز جهانی قدس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد

وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس از گفت‌وگوی تلفنی با اسماعیل هنیه و پذیرش خبر آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در رابطه با خبر پذیرش آتش‌بس توسط جنبش حماس در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«‬‏امشب آقای اسماعیل هنیه طی تماس تلفنی با اینجانب، ضمن قدردانی از مواضع قوی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم و مردم ایران در حمایت از فلسطین و غزه، به تبیین آخرین تحولات پرداخت و اظهار داشت: ما پاسخ حماس را به طرح پیشنهادی مصر و قطر برای توقف حملات رژیم اسرائیل، تبادل اسرا، رفع محاصره انسانی و … ارسال کردیم. اکنون توپ در زمین مقابل است. ما در نیات خود صادق هستیم.»

کد خبر 751239

دیگر خبرها

  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها