Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:36:57 GMT

۸۹۵ پرونده تسهیلات کرونایی در خرمشهر تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۶۹۳

۸۹۵ پرونده تسهیلات کرونایی در خرمشهر تعیین تکلیف شود

به گزارش ایرنا محمد حیدری روز دوشنبه در نشست شورای اشتغال در فرمانداری خرمشهر بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلف به اطلاع رسانی و ساماندهی گروه‌های ۲ و سه شغلی برای دریافت تسهیلات هستند و برای اعطای تسهیلات بانکی سه سایت برای ثبت نام کسبه و گروه‌های آسیب دیده از کرونا راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید بر خدمات رسانی و پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل در خرمشهر گفت:۴۸ پرونده تسهیلات در بانک ملت نقص مدارک دارند که باید تکمیل و به روند اجرایی آنها رسیدگی شود ضمن اینکه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات برای وحدت رویه مدارک لازم را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خرمشهر در بخش دیگری به برگزاری نماز عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: امسال طبق دستورالعمل بهداشتی و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی عید فطر را در خرمشهر با شکوه برگزار خواهیم کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر نیز در این نشست گفت: افرادی که به بانک‌ها معرفی می‌شوند دارای جواز کسب بوده و تمام مشخصات آنها وجود دارد ولی با وجودی که گرفتن تسهیلات کرونایی بدون ضامن اعلام شده، متاسفانه بانک‌ها این را نمی‌پذیرند.

نعیم مقدم افزود: خیلی از متقاضیان تسهیلات کرونایی در بانک‌های عامل بدهی دارند و بانک مانع گرفتن وام می‌شود؛ برخی از متقاضیان نیز با وجود آوردن ضامن هنوز نتوانستند وام تسهیلات دریافت کنند. 

وی با اشاره به اختلال در سامانه کارا تامین اجتماعی گفت: بیشتر متقاضیان که درخواست دریافت تسهیلات بانکی را دارند تاکنون نتوانسته‌اند در این سامانه ثبت نام کنند.  

رییس اتاق اصناف خرمشهر نیز در این نشست گفت: هیچکدام از اصنافی که برای دریافت تسهیلات کرونایی به بانک‌های عامل در خرمشهر معرفی شده‌اند تاکنون نتوانستند وام دریافت کنند.

علی براجعه با اشاره به خلف وعده بانک‌های عامل در خرمشهر و عمل نکردن بر اساس شیوه‌نامه‌ها ابلاغی پرداخت تسهیلات ادامه داد: سامانه کارا برای ۹۰ درصد اعضای صنفی خطا می‌زند و ۱۰درصدی که ثبت نام کردند بانک‌ها با آنها همکاری نمی‌کنند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر نیز گفت: در ۱۰ ماه گذشته از ۳۸۰ نفر درخواست تسهیلات وام کرونایی در خرمشهر تسهیلات به ۱۸۷ نفر پرداخت شده است.

هاشم خنفری مجموع مبلغ تسهیلات پرداخت شده را ۳۱ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال بیان کرد.

وی با بیان اینکه ثبت نامی‌ها فقط تا ۳۱ اردیبهشت فرصت دارند گفت: انتظار داریم متقاضیان وام تسهیلات در اسرع وقت به دستگاه مربوطه مراجعه و ثبت نام کنند.

برچسب‌ها خرمشهر وام کرونا اشتغال زایی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر وام کرونا اشتغال زایی خرمشهر وام کرونا اشتغال زایی اخبار کنکور تسهیلات کرونایی بانک های عامل بانک ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه خبر داد. 

 حمیدرضا کریمی، امروز(ششم اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص این خودروها اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، باید از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی تاکید کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را جهت ترخیص آنها به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند