Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:50:36 GMT

ضرب الاجل مقاومت به اشغالگران تا ساعت ۶ عصر به وقت محلی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۷۲۱

ضرب الاجل مقاومت به اشغالگران تا ساعت ۶ عصر به وقت محلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت فلسطین به اشغالگران تا ساعت ۶ عصر به وقت محلی فرصت داد که مسجد الاقصی و نیز شیخ جراح خارج شوند.

گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در بیانیه ای اعلام کرد: تا ساعت شش عصر امروز به نظامیان اشغالگر فرصت می دهیم که از مسجد الاقصی خارج شوند.

در این بیانیه آمده است: فرماندهی مقاومت در اتاق عملیات مشترک تا ساعت ۶ به اشغاالگران فرصت داده است که نظامیان خود را از مسجد الاقصی خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابو عبیده سخنگوی نظامی گردانهای عزالدین قسام تاکید کرد: اتاق عملیات مشترک مقاومت تا ساعت شش عصر به اشغالگران درباره خروج از مسجد الاقصی و نیز محله شیخ جراح در قدس اشغالی فرصت داده است.

همزمان شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی گزارش داد که پروازها به فرودگاه اللد متوقف شده است.

کد خبر 5209028

منبع: مهر

کلیدواژه: قدس اشغالی مسجدالاقصی فلسطین فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق قدس اشغالی افغانستان ایران سوریه مسجدالاقصی روسیه روز قدس اسرائیل روز جهانی قدس اتحادیه اروپا مسجد الاقصی تا ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نقش مهم رسانه در عملیات طوفان الاقصی و رویدادهای پس از آن/دست برتر رسانه‌های مقاومت در تبیین جنایتهای رژیم صهیونیستی
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی