Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از اتفاقات جنجالی اصفهان ممکن بود چند پرسپولیسی با محرومیت مواجه شوند، ولی به نظر نمی‌رسد این اتفاق رخ بدهد.

بازی جذاب و دیدنی پرسپولیس و سپاهان که حکم فینال لیگ را داشت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بعد از پایان بازی درگیری عوامل دو تیم و حواشی زیاد خود بازی را تحت تاثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین پرسپولیسی‌ها معتقدند عزت‌الله پورقاز مقصر درگیری بود و بعد از بازی توپ را به سمت کادر فنی پرسپولیس شوت کرد از آنطرف سپاهانی ها معتقدند بازیکنان پرسپولیس شروع کننده دعوا بودند و چند سرخ‌پوش به سمت عوامل باشگاه سپاهان حمله کردند.

بعد از این اتفاقات شایعه محرومیت چند نفر از عوامل دو تیم به گوش رسید ولی تا این لحظه این اتفاق نیفتاده است. یکی از اعضای کمیته انظباطی هم اعلام کرد هفته آینده با جمع‌آوری مدارک و مستندات لازم در مورد حواشی رخ داده در اصفهان تصمیم‌گیری خواهند کرد. با این صحبت‌ها فعلاً و تا فاصله چند روز مانده به هفته بعدی لیگ خبری از محرومیت بازیکنان و عوامل دو تیم پرسپولیس و سپاهان نخواهد بود.

پرسپولیسی‌ها نگران بودند شاید چند بازیکن تیمشان که در متن درگیری‌ها قرار داشتند برای دربی محروم شوند ولی آنطور که شنیدیم تا قبل از دربی اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و هیچ بازیکنی از پرسپولیسی محروم نخواهد شد.

با این حال به احتمال فراوان بعد از دربی با خاطیان بازی اصفهان برخورد خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس و سپاهان باشگاه پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس و استقلال پرسپولیس و سپاهان دربی پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی

به گزارش ورزش سه، تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار میگیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمزها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

علاوه بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده لو بازی میکند تا پرسپولیس دو هافبک بازیساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد