Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@07:28:12 GMT

تداوم روند افزایش دما در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۴۰۳۰

تداوم روند افزایش دما در خوزستان

محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به دلیل گذر امواج ضعیف از فراز استان تا چهارشنبه در بعضی ساعات شاهد افزایش ابر و بارشهای پراکنده همراه با رعدوبرق در ارتفاعات استان خواهیم بود.

وی افزود: در این روزها در ساعات بعدازظهر وزش بادها به ویژه در مناطق شرقی استان متوسط همراه با تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: روند افزایش دما تا چهارشنبه ادامه دارد.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۴۰/۸ و ایذه با ۱۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان دما محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کارشناس هواشناسی لرستان اعلام کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز در اغلب نقاط رشد ابر و افزایش سرعت باد تا بازه نسبتاً شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.
بهمن محمدی مقدم گفت: همچنین این مدت در مناطق جنوب شرقی احتمال رخداد بارش‌هایی خفیف گاهی همراه با رعدوبرق انتظار می‌رود، برای پنجشنبه و جمعه در همه نقاط جوی آرام و پایدار بر منطقه حاکم است.
محمدی مقدم افزود: روز شنبه با حاکمیت شرایط ناپایدار در ساعات بعدازظهر علاوه بر پوشش ابر و گاهی افزایش سرعت باد در برخی نقاط استان این شرایط با بارش‌هایی به‌صورت خفیف و پراکنده و گاهی رعدوبرق همراه خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • تداوم بارندگی در سمنان
  • تداوم بارش باران در خوزستان