Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ هادیان گفت: کارکنان وظیفه حوزه بهداشت و درمان دوشادوش کارکنان پایور با روحیه جهادی و انقلابی نقش به‌سزایی در عرصه خدمت‌رسانی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده قرارگاه حضرت علی‌اکبر (ع) در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه کارکنان وظیفه و مصوبات ستاد کل نیرو‌های مسلح به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین این نیرو، ضمن بازدید از قرارگاه سربازی شهید لطیف زمانی اداره بهداشت و درمان نهاجا، فعالیت‌ها و تجهیزات این قرارگاه را مورد ارزیابی قرار داد و بر تأمین، تجهیز و بازسازی بخش‌های مختلف این قرارگاه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر هادیان در این بازدید ضمن تجلیل از حضور کارکنان وظیفه درمانی در عرصه خدمت‌رسانی اظهار کرد: در بخش مبارزه با ویروس کرونا بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش به‌عنوان مرکز درمانی شرق پایتخت در طی یک سال و چند ماه اخیر که ویروس منحوس کرونا در سطح کشور گسترش یافته، خدمات شایسته و ارزشمندی را به هموطنان عزیزمان ارائه داده است که در این بین، کارکنان وظیفه درمانی نقش به‌سزایی دارند.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا در ادامه با بیان اینکه سربازان وظیفه دوشادوش کارکنان پایور در سنگر مبارزه با کرونا حضور دارند، افزود: سربازان وظیفه در تخصص‌های مختلف، با روحیه و رضایتمندی کامل و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در لباس مقدس سربازی به خدمت مشغول هستند که این امر خود نوید آینده بسیار درخشانی برای کشورمان دارد که جوانان جهادی و انقلابی وطن در زمان نیاز و بحران، تمام‌قد آماده خدمت‌رسانی هستند.

در جریان این بازدید، امیر سرتیپ دوم پزشک «شهروز ناصری» رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی هوایی ارتش ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات رفاهی، آموزشی و فرهنگی انجام شده در قرارگاه سربازی شهید لطیف زمانی، از اهتمام فرماندهان در بازسازی و تجهیز این مکان تقدیر کرد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ارتش کارکنان وظیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهیدان راهنمایان جامعه محسوب می‌شوند

رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی،ضمن تأکید بر قداست مناطق مرزی کشور که در دوران جنگ شاهد کشاکش‌های مختلف میان سربازان اسلام و مزدوران رژیم بعث عراق بوده‌اند، گفت: مناطق مرزی غرب کشور که عرصه‌ نبرد میان خیر و شر، یعنی میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و رژیم بعثی صدام بوده‌اند، به مثابه‌ فرش قرمزی هستند که با خون پاک و مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس مزین شده‌اند.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ آراسته که در بیست و ششمین دوره‌ هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در جمع دانشجویان سخن می‌گفت، اظهار کرد: به همان نحوی که در قرآن کریم، از ستارگان در معنای تلألو، نورافشان و راهنمای پیدا کردن مسیر یاد شده است، شهدا نیز به مثابه ستارگانی بر روی زمین، راهنمایان تمامی افراد جامعه برای گام نهادن در مسیر درگاه ذات احدیت، انبیای الهی و ائمه اطهار در دنیا و آخرت هستند.

امیر سرتیپ آراسته، اظهار کرد: اساتید، جانبازان و پیشکسوتان دوران جنگ تحمیلی به سبب به دوش کشیدن تجربیات و آموخته‌های ارزشمند نظامی و غیرت‌مندی نسبت به انقلاب و نظام اسلامی، به منزله‌ ستاره‌های دنباله‌داری هستند که نوری از عشق و ایثار از خود به یادگار می‌گذارند.

وی یادآور شد: حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در چنین مکانی، بدان سبب است که این جوانان بتوانند با دیدن «عبرت»، شنیدن «نصیحت» و دریافتن «حکمت»، درس مقاومت و فداکاری را از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس فرابگیرند تا از این طریق، بتوانند به عوامل و زمینه‌های پیشرفت و حصول دستاورد در طی دوران جنگ تحمیلی نائل شوند.

رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در پایان خاطر شان کرد: در صورت ممارست در اصول سه‌گانه‌ فوق‌الذکر و فراگیری آموزش‌های میدانی و عملی کافی و درست، می‌توان به کسب رضایت خداوند متعال، جانشینان وی و ولی فقیه دست یافت و سعادت دنیا و آخرت خود را در راه اعتلای میهن اسلامی، تضمین کرد.

امیر سرتیپ آراسته گفت: شهدا ستارگان روی زمین و راهنمایان تمامی افراد جامعه، برای گام نهادن در مسیر درگاه ذات احدیت، انبیای الهی و ائمه‌ اطهار در دنیا و آخرت هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • شهیدان راهنمایان جامعه محسوب می‌شوند
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز