Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای نماز جمعه شهرستان کرمانشاه و مصلا‌های نماز سایر شهرستان‌های استان براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت : کمیته امداد به عنوان دبیرخانه زکات در استان متولی جمع آوری فطریه و کفارات مردمی در روز عید فطر است

او با اشاره به برپایی دو هزار پایگاه ثابت و سیار در استان به منظور جمع آوری فطریه و کفارات مردمی، گفت : این پایگاه‌ها پیش از نماز عید سعید فطر در مصلا‌های اقامه نماز و نیز در سطح معابر، میادین و محلات، تا ظهر عید به منظور دریافت زکات فطره شهروندانی که موفق به پرداخت نشده‌اند مستقر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخصی با اشاره به اینکه در کنار استقرار پایگاه ها، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و درگاه‌های الکترونیک به منظور دریافت فطریه و کفارات مردم فعال هستند، افزود: خیران می‌توانند بصورت غیرحضوری و با شماره گیری کد دستوری #۵۸۸۷۷ از طریق تلفن‌های همراه فطریه و کفارات خود را پرداخت کنند.

او ادامه داد: مراجعه به سایت الکترونیک WWW.emdad.ir و تماس با تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ از دیگر درگاه‌های الکترونیک دریافت فطریه و کفارات به شمار می‌رود.

رخصی افزود: کرمانشاهیان می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های بله، بام، سکه، ایوا و سنا نیز زکات فطره و کفاره عمد و غیر عمد خود را پرداخت کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: فطریه در همان روز عید به دست افراد کم برخوردار از پیش شناسایی شده خواهد رسید .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد کمک های مردمی حمایت مالی فطریه و کفارات کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد