Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:47:40 GMT

دشمن معیشت و سفره مردم را هدف قرار داده است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۴۵۶۶

دشمن معیشت و سفره مردم را هدف قرار داده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران و اهداف این تحریم‌ها، گفت: دولت آمریکا از ابتدای انقلاب به بهانه‌های واهی همواره ایران را تحریم کرده و سعی کرده با این ابزار رفتارهای ما را مدیریت کند که تا به امروز موفق به این کار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تحریم‌های دهه ۹۰ و مخصوصاً تحریم‌های سال ۹۷ به بعد با تشدید اقدامات و تلاش برای بستن همه مسیرهای پیش پای ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی را مجبور به پذیرش خواسته‌های خود کند.

وی افزود: تحلیل طرف غربی این بود که به جز فشار اقتصادی و در نتیجه فروپاشی اقتصاد نمی‌تواند نظام را مجبور به پذیرش خواسته‌های خود کند؛ همین نکته باعث شد که شدید ترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کند و حتی به تحریم موردی و اشخاص حقیقی روی بیارود. در این بین مستقیم معیشت و سفره مردم را هدف قرار دارد تا با قحطی و کمبود کالا، مردم مقابل نظام بایستند.

کد خبر 5209105

منبع: مهر

کلیدواژه: میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس مشکلات معیشتی ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها شیوع کرونا واکسن کرونا گرگان اردبیل شب قدر فلسطین ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی، استان خراسان شمالی، رویشگاه گونه های متنوع و منحصر بفرد گیاهان دارویی و خوراکی است که طرفداران بسیاری هم دارد؛ "چریش" یکی از این سبزی های مطبوع و خوشمزه کوهی است.

هر بوته گياه چریش چندين برگ دارد كه مانند سبزي تره قسمت انتهايي آن در غلافي سفيدرنگ پيچيده شده‌ است.

گياه چريش در فصل بهار در همه سبزی فروشی ها عرضه مي شود مردم خراسان شمالی بخصوص روستاييان با استفاده از اين گياه آشي موسوم به آش چريش و ناني به نام نان چريشي درست مي‌كنند.

آش چريشي مخلوطي از حبوبات، بلغور و گياه چريش است و نان چريشي نيز با استفاده از خمير، زردچوبه، سيب زميني، پياز، روغن حيواني و گياه چريش در تنور پخته مي‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد