Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@02:35:16 GMT

53 درصد مردم از فروشگاه‌ها کرونا می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۱۳۸۷

53 درصد مردم از فروشگاه‌ها کرونا می‌گیرند

آخرین آمارهای بدست آمده در بریتانیا و امریکا نشان داد 53 درصد مردم هنگام خرید از فروشگاه‌ها و محل کارشان به کرونا مبتلا می‌شوند.

به گزارش هلث،‌ دکتر "جولیان تانگ"ویروس شناس معتقد است که سوپر مارکت ها نقش اساسی در انتقال کرونا بازی می کنند.
 


 
 
 

زمانیکه تست کرونای هر فرد مثبت می شود تلاش بر این است که او از کجا ویروس را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد در مورد مکانهایی که در هفته های گذشته حضور داشته مورد سوال قرار می گیرد سپس بهداشت عهمومی بریتانیا این اطلاعات را گرفته و مورد بررسی قرار می دهد.

از این رو دکتر "جولیان تانگ "‌ویروس شناس از بیمارستان لستر بریتانیا در این باره گفت: سوپر مارکت ها مکانی واضح برای انتقال عفونت کرونا هستند مردم از سراسر شهر به طور منظم در سوپرمارکت ها حضور دارند.
اغلب سوپرمارکتها تهویه ضعیفی داشته و حفظ فاصله اجتماعی در این مکانها بسیار دشوار است از سوی دیگر کارکنان صندوق های سوپرمارکت ها مدام با  افراد مختلفی در ارتباط هستند که می توانند بیمار بوده و کرونا را به صندوق داران منتقل کنند.

وی افزود: در سوپرمارکت ها با وجودیکه مردم از ماسک استفاده می کنند حفظ فاصله اجتماعی دشوار است و افراد هنگام خرید توجه چندانی به بهداشت دست خود نمی کنند و همه به کالاهایی دست می زنند که احتمال دارد آلوده بوده و این آلودگی از فردی به فرد دیگر منتقل می شود.

یکی دیگر از مکان هایی که احتمال دارد افراد کرونا را بیشتر دریافت کنند محیط های کاری است.
فرد آلوده با دست زدن به ابزار کار ، صحبت کردن ، سرفه و یا عطسه کردن می توانند دیگران را آلوده کند./ ایران‌آنلاین

نحوه کرونازدایی از بسته‌های مواد غذایی چگونه خوراکی‌ها را از ویروس کرونا پاک کنیم؟ آیا بسته‌بندی مواد غذایی باعث ابتلا به کرونا می‌شود؟ بسته‌‌بندی مواد غذایی را بشویید تا کرونا وارد منزلتان نشود امکان انتقال ویروس کرونا از طریق مواد غذایی چقدر است؟ توضیحات بهداشت جهانی درباره انتقال ویروس کرونا از غذا مواد غذایی بسته‌بندی را چطور کرونازدایی کنیم؟/ تا سه روز به آنها دست نزنید

 

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرجی گفت: هزار و ۵۳۹ کیلوگرم انواع مواد غذایی، نوشیدنی، بهداشتی، آرایشی، شوینده غیربهداشتی و تاریخ گذشته که از ۱۳۰۶ مورد بازرسی در ایام نوروز توسط واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان هشترود ضبط شده بود امحا شد.

وی گفت: در این بازه زمانی ۱۵ مورد به امور قضایی ارسال شد و ۲ واحد هم پلمب شد.

دیگر خبرها

  • قند پنهان در کدام یک از مواد غذایی وجود دارد؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود