Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج عصر امروز در دومین نشست مهدی روشنفکر نماینده سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای پیگیری راه اندازی کارخانه قند یاسوج تا وعده‌های مخبر برای برای احداث مدرسه و خانه بهداشت بحث و تبادل نظر شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برای سومین بار در یک سال اخیر به سراغ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) رفت تا مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود را بررسی کرده و به توسعه کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی روشنفکر در نشست با محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: 3 شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون با 340 روستای بالای 20 خانوار و تعداد زیادی روستاهای زیر 20 خانوار و 10 خانوار در زمینه تامین زیرساخت‌ها از جمله راه ارتباطی مناسب، نبود مدرسه، شبکه آبرسانی و بهداشت عمومی با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

روشنفکر با اشاره به اینکه به دلیل فقر امکانات و بیکاری شاهد مهاجرت روز افزون روستائیان به مناطق حاشیه شهرها هستیم، ادامه داد: با وجود ظرفیت‌ها بالقوه در بخش‌های مختلف برای توسعه اشتغال روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود مهارت و تسهیلات لازم شاهد افزایش بیکاری در روستاها هستیم.

وی خواستار ارائه آموزش و مهارت‌های لازم فنی برای کارآفرینی خرد در مناطق روستایی شد و ادامه داد: امیدوارم بزودی شاهد بلند شدن دود کارخانه قند یاسوج بعد از سال‌ها تعطیلی توسط ستاد  اجرایی فرمان حضرت امام(ره) باشیم.

روشنفکر همچنین خواستار احداث مدرسه، شبکه آبرسانی، خانه بهداشت و جاده سازی برای روستاهای کمتربرخوردار توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) شد و گفت: برای رفع محرومیت‌ها انتظار مساعدت ویژه از نهادهای انقلابی داریم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پایان این نشست در زمینه راه اندازی کارخانه قند یاسوج در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ها با بانک تجارت به عنوان مالک عمده این کارخانه اظهار امیدواری کرد و افزود: 10 مدرسه کانکسی در سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون جمع آوری و نسبت به احداث ساختمان مورد نیاز اقدام می‌شود.

محمد مخبر با اشاره اینکه برای رفع مشکلات آبرسانی، بهداشت و درمان و اشتغال روستایی مصمم هستیم، بیان کرد: بنا به پیشنهاد ارسالی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون چندین خانه بهداشت در این شهرستان‌ها احداث می‌کنیم.

وی تصریح کرد: 600 طرح خرد با اعتباری افزون بر 80 میلیارد تومان نیز در این حوزه اجرایی می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بویراحمد محرومیت کارخانه قند مدرسه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره رئیس ستاد اجرایی دنا و مارگون کارخانه قند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی های پارالمپیک 2024 پاریس صبح امروز به ریاست سیدمحمد پولادگر سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک پاریس در محل این کمیته برگزار شد.

این نشست به ریاست سید محمدپولادگر سرپرست کاروان و با حضور مریم کاظمی پور نایب رئیس بانوان، علی اصغر حسن زاده سرپرست دبیر اجرایی و مسئول ستاد دائمی بازی ها، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، محمدعلی حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، میثم رجبی ذیحساب، امیر ماندگار فرد بازرس، مجید نیری جانشین رئیس آکادمی ملی پارالمپیک، حامد میرزاحسینی خزانه دار، کمال هوشیار سرپرست فرهنگی، حسن سلگی سرپرست بین الملل، مجتبی محمودی سرپرست پشتیبانی و حسن شکریان سرپرست روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در این نشست مصوبات جلسه قبل ستاد بازی ها مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از انجام تست های سنجش ورزشکاران اعزامی ارائه شد و نقد و بررسی عملکرد روانشناسان در اردوهای تیم های ملی، اختصاص مکمل ها و نیز ارائه برنامه استفاده به فدراسیون ها از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

همچنین گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس ارائه و بر ایجاد شیوه های نوین جهت بهره برداری حداکثری از این فرصت آموزشی تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد