Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ "فضل الله شیری" عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، محدودیت های تردد از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در شهرهای کشور و استان اعمال می شود.

وی ادامه داد: در این مدت تردد خودروهای شخصی غیربومی در شهرهای با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز ممنوع و تردد آنها بصورت هوشمند توسط دوربین ها و ماموران پلیس راهور کنترل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شیری تصریح کرد: بر اساس مصوبه ابلاغی جریمه تردد خودروهای غیربومی در شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال، شهرهای نارنجی پنج میلیون ریال و شهرهای زرد ۱۰ میلیون ریال خواهد بود.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه یادآور شد: همکاران ما در صورت مواجهه با خودروهای غیربومی، تذکر و ارشاد را در اولویت قرار می دهند اما در صورت بی توجهی رانندگان اعمال قانون و جریمه صورت خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: این ممنوعیت شامل ناوگان حمل و نقل عمومی، وانت بارها و خودروهای دولتی و نظامی دارای برگه ماموریت و یا افرادی که از سوی فرمانداری شهرستان محل سکونت مجوز برایشان صادر شده، نمی شود.

هرسین و گیلانغرب همچنان قرمز

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های قرمز استان از پنج شهر به ۲ شهرستان هرسین و گیلانغرب کاهش یافت.

محمدی افزود: براساس این گزارش، شهرستان های، کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی و سرپل ذهاب در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو، جوانرود و روانسر در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه ویروس کرونا پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه محدودیت های کرونا اخبار کنکور میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده گران‌فروشی لبنیات یک فروشگاه لبنیاتی در این استان به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه مذکور با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۶۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در خصوص چگونگی تشکیل این پرونده، گفت: بازرسان جهاد کشاورزی پس از کشف تخلف گران‌فروشی، گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

شاهی تصریح کرد: هم استانی‌های ساکن در کرمانشاه می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد.

کد خبر 6099600

دیگر خبرها

  • وصول جریمه ۱۳ میلیاردی قاچاقچی طلا در سیرجان
  • قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد
  • مجتمع‌های گردشگری در شهرهای شهرستان شهرکرد راه‌اندازی شود
  • جریمه قاچاقچی سوخت در خدابنده
  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • شکارچی «کل وحشی» در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • لرزه تردد خودروهای سنگین دوباره روی تن پل تاریخی بابل نشست
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم