Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@01:46:56 GMT

کشف ۱۴ قلم شی عتیقه در کوهدشت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۴۸۷۴

کشف ۱۴ قلم شی عتیقه در کوهدشت

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، نبی اله قاسمی ،فرمانده انتظامی کوهدشت اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان کوهدشت حین گشت زنی در یکی از محله‌های شهر به یک دستگاه خودرو با پلاک غیربومی مشکوک شدند و پس از هماهنگی قضایی خودرو را متوقف نمودند.

او تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مورد نظر، ۱۴ قلم شی عتیقه شامل آینه و شمعدانی نقره، سینی، تندیس فلزی، انواع سکه و سنگ‌های قدیمی، یک رشته دستبند و گردنبند کشف و برای مشخص نمودن قدمت تاریخی آن‌ها تحویل کارشناسان اداره میراث فرهنگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 قاسمی با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی ادامه داد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی عرصه را بر قانون شکنان تنگ کرده و فرصت فعالیت‌های مجرمانه را از آنان گرفته است.

او  ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت آگاهی از فعالیت مجرمان مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کوهدشت کشف عتیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار

به گزارش صدای ایران، سردار حشمت اله ملکی درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری به بار همراه شخصی مظنون شدند پس از بازرسی بار این مسافر همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی را که به طرز ماهرانه‌ای در کیف جاساز شده بود کشف و ضبط کردند. 

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه‌های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

ملکی با بیان اینکه متهم به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد، گفت: این فرد درحین تشکیل پرونده به ماموران پیشنهاد رشوه داده و حتی اعلام کرد که حاضر است تمامی سکه‌ها را در ازای آزادی به ماموران بدهد که این موضوع نیز در پرونده‌اش درج شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه با استعلام بعمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد که این فرد دارای سوءسابقه است، گفت:‌در نهایت متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

دیگر خبرها

  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک