Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@10:33:18 GMT

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۵۲۰۲

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

کاشمر - فرمانده انتظامی بردسکن گفت: با دستگیری یک سارق پرده از ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان برداشته شد.  سرهنگ محمود مختاری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ شهدای شهرستان بردسکن هنگام اجرای گشت هدفمند در سطح شهرستان، به حرکات مردی جوان داخل یک دستگاه سواری پیکان مشکوک شده و او را در حال جدا کردن رادیو پخش خودرو دستگیر کرده و به کلانتری هدایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دزد جوان در بازجویی های خود به ۱۴ فقره سرقت از جمله دزدیدن محتویات داخل خودرو، آهن آلات، در و پنجره، کابل و سیم برق اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر قابل توجهی اقلام مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

مشهد - رییس تعزیرات حکومتی بینالود گفت: حدود ۵۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.  امید جلیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دستگاه‌ها در یک ماه گذشته با همکاری پلیس اطلاعات امنیت شهرستان از باغ ویلاها، کارخانه‌ها و منازل مسکونی کشف شده است. وی گفت: برای متخلفان پرونده تعزیراتی تشکیل شده و دستگاه‌های مکشوفه تحویل اداره اموال تملیکی شده است.
شهرستان بینالود (طرقبه شاندیز) در غرب مشهد قرار دارد.

گناباد - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو روز دوشنبه در این شهرستان یک کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت.  دکتر امین زمانی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال وقوع این حادثه که در کیلومتر ۲۰ محور گناباد - خواف در حوالی شهر «روشناوند» روی داد، ۲ گروه از پایگاههای اورژانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه مردی ۳۴ ساله بر اثر شدت جراحات وارده قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود و ۲ مصدوم دیگر تحت مراقبت کامل به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافتند.

شهرستان های گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.

برچسب‌ها بسته خبری مشهد سرقت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماینینگ بردسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته خبری مشهد سرقت بسته خبری مشهد سرقت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماینینگ بردسکن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: اراضی ملی شهرستان طرقبه و شاندیز به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان رفع تصرف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، وحید داعی در جمع خبرنگاران از خلع ید و رفع تصرف اراضی ملی به مساحت 13 هزار و 580 مترمربع بالغ بر 34 میلیارد و 960 میلیون تومان در شهرستان طرقبه و شاندیز خبر داد و گفت: اشخاصی غیرقانونی در اراضی ملی واقع در طرقدر، جاغرق و ابرده علیا شهرستان طرقبه و شاندیز به خاک‌برداری، تخریب، دیوارچینی و نهال‌کاری اقدام کرده بودند.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و طبق آرای صادره از مراجع قضایی خلع ید 13 هزار و 580 مترمربع از این اراضی صورت گرفت و این اراضی ملی به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره 05137650179 و سامانه تلفن گویای 4 رقمی 1656 تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • خسارت طوفان به تاسیسات برق شهرستان‌های خراسان رضوی
  • احداث ترمینال بار هوایی در دستور کار در فرودگاه گناباد قرار گرفت
  • 3مصدوم درپی برخورد پراید باتریلر درگناباد
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد