Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دری نجف آبادی گفت: رزمایش کمک مومنانه تجلی همدلی ملت ولایتمدار و نوعدوست ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» امروز (20 فرودین)در آیین افتتاح طرح «احسان رمضان» که در مصلی بیت المقدس شهر اراک برگزار شد، گفت: احسان، نیکوکاری و همدلی با نیازمندان از تاکیدات دین اسلام است و امید است همواره شاهد این همدلی و مواسات در جامعه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اینکه در این مراسم ۹ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با مشارکت ستاد فرمان امام در اراک توزیع شد، افزود: رزمایش همدلی و مواسات در کشور در لبیک به پیام مقام معظم رهبری در حال اجرا است که خوشبختانه ملت نوعدوست استان مرکزی بعد از فرمان مقام معظم رهبری لبیک جانانه ای به پیام رهبر انقلاب گفتند در خصوص حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا وارد میدان شدند.

 

وی به شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلات فراوان مادی برای اقشار مختلف اشاره کرد و گفت: رزمایش کمک مومنانه از سوی نهادهای مختلف از جمله سپاه پاسداران، بسیج، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، نهادهای اجرایی و خیران مورد توجه قرار گرفته و اقدام شایسته‌ای در جهت کاهش مشکلات مردم انجام داده اند.

این مقام مسئول همچنین از توزیع بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان از اردیبهشت ماه سال گذشته تا کنون خبر داد و اضافه کرد: استان مرکزی با همدلی و همراهی همگانی و بسیج مردمی برای تامین بسته‌های کمک معیشتی، پیشگام بوده است.

 

امام جمعه اراک به تقویت روحیه بسیجی، جهادی، همبستگی و همراهی مردمی در این ایام که با ویروس کرونا مواجه شدیم اشاره کرد و گفت: ویروس کرونا سختی‌ها و مشکلاتی فراوانی را برای کشور و برخی خانواده‌ها ایجاد کرده اما، در کنار این سختی ها ظرفیت‌های زیادی هم به شکوفایی رساند که مهمترین آن نمایش و تقویت روحیه جهاد و همبستگی در بین مردم است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت به مردم مسلمان افغانستان و تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان،گفت: اقدام تروریستی در مدرسه سیدالشهدا(ع) کابل یک اقدام وحشیانه  است که بار دیگر ماهیت جنایتکاران را نمایان و  شیعیان جهان را در غم و اندوه فرو برد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: احسان رمضان استان مرکزی اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟