Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@22:47:12 GMT

برتری 8-6 استقلالی های فعلی برابر پرسپولیسی ها

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۵۵۰۶

بین نفرات امروز تیم های استقلال وپرسپولیس 5 بازیکن استقلالی و5 بازیکن پرسپولیس به تیم مقابل گل زده اند.

در حالی به دربی 24 اردیبهشت نزدیک می شویم که جدا از هواداران دو تیم، بازیکنان هم بی صبرانه منتظر این بازی هستند چرا که خوب می دانند گلزنی در دربی چه اهمیتی دارد. این حس را در جمع بازیکنان فعلی دو تیم، ده نفر تجربه کرده اند؛ 5 استقلالی و 5 پرسپولیسی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

به گزارش طرفداری، 5 بازیکن تیم فعلی استقلال 8 گل و 5 بازیکن تیم فعلی پرسپولیس 6 گل در دربی ها وارد دروازه تیم مقابل کرده اند و بر این اساس استقلالی ها از حیث گل زده 8-6 جلو هستند.

گلزنان استقلال برابر پرسپولیس عبارتند از:

1- امیر ارسلان مطهری 3گل

2- مهدی قائدی 2 گل 

3- محمد دانشگر یک گل 

4- وریا غفوری یک گل

5- فرشید اسماعیلی یک گل 

 

گلزنان امروز پرسپولیس برابر استقلال عبارتند از:

1- مهدی عبدی 2 گل

2- سیدجلال حسینی یک گل

3- امید عالیشاه یک گل

4- احمد نور اللهی یک گل

5- وحید امیری یک گل 

* گفتنی ست که مهدی عبدی یکی از 2 گل خود را بعد از برخورد به پای حسین حسینی ثبت کرد ودر برخی جراید گل او به نام دروازه بان استقلال به عنوان اتوگل ثبت شده است.

* هر دو سرمربی هم سابقه گلزنی در دربی را دارند. البته روی نیمکت پرسپولیس، جدا از یحیی گل محمدی، هم کریم باقری و هم افشین پیروانی به استقلال گل زده اند ولی فرهاد مجیدی یک تنه به اندازه آنها دروازه رقیب را باز کرده است.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس روایت جواد منافی از دیدار اتفاقی با محرمی: مجتبی معرفتش را نشان داد و مرا به پرسپولیس دعوت کرد نقش پررنگ کریم باقری در ختم غائله اصفهان / فیلم کنعانی زادگان برای مصدومیت خود سند رو کرد/ فیلم اختصاصی طرفداری فدراسیون فوتبال ایتالیا: یوونتوس اگر از سوپرلیگ کنار نرود، از سری آ اخراج می شود حمایت ریاض محرز از فلسطین: شیخ جراح را نجات دهید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟

تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس وارد مرحله عجیبی شده است.

به گزارش فارس، قرارداد حدود ۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل به پایان خواهد رسید و این موضوع نگرانی هواداران این تیم را برای تمدید قرارداد این بازیکنان فراهم کرده است. در پی انتشار اخباری در این خصوص، مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد مذاکره برای تمدید قرارداد با برخی از بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود این هفته آغاز خواهد شد.

در این بین اما موضوع عجیبی وجود دارد و آن اینکه رضا درویش با نظر چه کسی روند مذاکره برای تمدید قراردادها را انجام می‌دهد؟ وقتی هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نیست چرا و با چه ادله‌ای با بازیکنان برای تمدید قرارداد مذاکره می‌شود؟ چه کسی تصمیم می‌گیرد که قرارداد کدام بازیکن تمدید شود یا به کدام بازیکن براب فصل بعد نیاز نیست؟

اگر ملاک مذاکرات برای تمدید قرارداد،  نظر اوسمار ویرا باشد که قرارداد فعلی او تا پایان فصل با پرسپولیس اعتبار دارد و هنوز مشخص نیست او فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. اگر قرارداد بازیکنی تمدید شد و مربی احتمالی فصل آینده (کسی به جز اوسمار ویرا) اعلام کرد بازیکنان تمدید شده را نمی‌خواهد تکلیف چیست؟

به نظر می‌رسد این اقدام رضا درویش (مذاکره برای تمدید قرارداد با چند بازیکن) اگر صحت داشته باشد و صوری نباشد برای کم کردن فشار فضای هواداری خواهد بود و گرنه هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد در شرایطی که هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نیست، قرارداد بازیکنی تمدید شود!

البته در این بین یک احتمال هم وجود دارد و آن اینکه مسئولان فعلی پرسپولیس برای سپردن نیمکت تیم خود به ویرا برای فصل آینده به قطعیت رسیده‌اند اما آن را بنا به دلایلی رسانه‌ای نمی‌کنند!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!