Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:47:36 GMT

۱۵۰ بسیجی در طرح شهید سلیمانی قشم فعالیت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۶۸۲۴

۱۵۰ بسیجی در طرح شهید سلیمانی قشم فعالیت می‌کنند

سرهنگ حجت امیری‌کیا روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در طرح شهید سلیمانی رقم خورد توانست از توان و ظرفیت‌ جوانان برای مبارزه و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا استفاده شد تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بسیج با انجام غربالگری‌های وسیع، توانست دستاوردهای بسیاری ایجاد کند، اما با اجرای طرح جامع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اقدامات مبارزه و کاهش آسیب‌ها به شکل منسجم‌تری آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه قشم تصریح کرد: در خصوص اجرای واکسن کرونا و کاهش تعداد مبتلایان به کرونا، طرح شهید سلیمانی می‌تواند با رصد، شناسایی، بیمار یابی و مدیریت قرنطینه‌ها در این زمینه موثر باشد.

وی تاکید کرد: اجرای این طرح در شهرستان قشم و اقدامات هدفمند و محله محور توسط بسیجیان باعث شد با بیماری به شکل نقطه‌ای کنترل شود.

امیری‌کیا افزود: شاخصه‌های رصد، شناسایی با رویکرد بیمار یابی فعال، قرنطینه‌های هدفمند، حمایت از بیماران و نظارت از نقاط بسیار برجسته طرح شهید سلیمانی است.

وی تصریح کرد: اکنون بسیج در گام پنجم طرح شهید سلیمانی از آمادگی کامل برای اجرای واکسیناسیون عمومی برخوردار است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قشم قاسم سلیمانی خلیج فارس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قشم سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قشم قاسم سلیمانی خلیج فارس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاهای استان با بیش از هزار میلیارد تومان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز به نقش شوراها اشاره کرد و اظهار کرد: شوراهای روستاها نقش مهم و مؤثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستاها دارند.

وی افزود: اعتبار روستاهای استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شوراها و جلب مشارکت آنهاست.

وی در پایان ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

کد خبر 750186

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت