Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@21:55:50 GMT

مانور قایق‌های تندرو ایرانی در نزدیکی شناورهای آمریکایی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۷۰۷۲

مانور قایق‌های تندرو ایرانی در نزدیکی شناورهای آمریکایی

«دیفنس وان»، جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا دوشنبه شب در یک نشست خبری مدعی شد : قایق‌های تندرو ایرانی اقدام به مانورهای «غیرایمن و غیرحرفه‌ای» در نزدیکی شناورهای نیروی دریایی آمریکا که در تنگه هرمز مشغول اسکورت کردن زیردریایی یو‌اس‌اس جورجیا بوده‌اند، کرده‌اند. ناطقان:  سخنگوی پنتاگون مدعی شد که قایق‌های تندرو ایرانی اقدام به «مانورهای غیرایمن» در فاصله ۱۵۰ تا ۳۰۰ یاردی شناورهای آمریکایی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 «دیفنس وان»، جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا دوشنبه شب در یک نشست خبری مدعی شد که قایق‌های تندرو ایرانی در فاصله 150 تا 300 یاردی شناورهای نظامی آمریکایی مانورهای «غیرایمن» انجام داده‌اند.

سخنگوی پنتاگون در این خصوص ادعا کرد: قایق‌های تندرو ایرانی اقدام به مانورهای «غیرایمن و غیرحرفه‌ای» در نزدیکی شناورهای نیروی دریایی آمریکا که در تنگه هرمز مشغول اسکورت کردن زیردریایی یو‌اس‌اس جورجیا بوده‌اند، کرده‌اند.

وی در ادامه مدعی شد: یک شناور گارد ساحلی آمریکا [که مشخص نیست در تنگه هرمز چه می‌کند!] طی دو مرحله در مجموع ۳۰ گلوله اخطار برای هشدار دادن به ۱۳ قایق ایرانی که در مسافت ۱۵۰ تا ۳۰۰ یاردی بودند، شلیک کرد.

پنتاگون چندی پیش نیز مدعی شده بود که شناورهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدون توجه به هشدارهای رادیویی ناوهای آمریکایی تا فاصله ۶۰ متری آنها پیش رفته‌اند.

منبع: تسنیم برچسب ها: ادعا ، پنتاگون ، ناطقان ، امریکا ، شناور ، قایق ، ایرانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ادعا پنتاگون ناطقان امریکا شناور قایق ایرانی قایق های تندرو ایرانی مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در نشست ارزیابی اولیه بارندگی‌های اخیر با اشاره به احتمال بارش‌های جدید در استان، بر نظارت و ارزیابی ایمن سازه‌های آبی و خاکی تاکیدکرد و اظهار داشت:خوشبختانه در یک ماه گذشته استان شاهد بارش‌های خوبی بود و همین امر باعث ذخیره آب در سازه‌های آبی و خاکی سطح استان شد.
 وی ادامه داد: با توجه به احتمال بارش‌های جدید نیاز است اقدامات لازم برای ارزیابی، ایمن سازی و تخلیه آب سازه‌های آبی خاکی توسط آب منطقه‌ای و منابع طبیعی صورت گیرد و در این زمینه بخشداران و دهیاران همکاری لازم را داشته باشند.
ملک زاده با اشاره به احتمال حوادث ثانویه در مخاطره بارندگی و سیلاب، افزود: شهرداران و بخشداران با استفاده از ظرفیت نظام مهندسی و بنیاد مسکن بازدید و دستورات لازم برای ایمن سازی آن را ارائه کنند.
مدیرکل بحران در خصوص قنوات و چاه‌های کشاورزی آسیب دیده از سیل نیز خواستار تسریع در امدادرسانی توسط جهاد کشاورزی شد و گفت کشاورزان، باغداران و مالکان قنوات جهت پیگیری و ثبت خسارت می‌توانند به ادارات جهاد کشاورزی مناطق خود مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • کاخ سفید مدعی شد: پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • قایق هایی از جنس ملودی (عکس)
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد