Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@18:18:21 GMT

ورود به مازندران از امروز ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۷۲۳۷

ورود به مازندران از امروز ممنوع است

تمامی مبادی ورودی مازندران از امروز به روی خودروهای غیربومی کاملا بسته می‌شود.

به گزارش ایمنا، سرهنگ قدمی، با بیان اینکه طرح محدویت‌های تردد کرونایی که از مدتی قبل در استان اجرا می‌شود از امروز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تشدید می‌شود، گفت: تمامی مبادی ورودی استان از امروز به روی خودروهای غیربومی کاملاً بسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح که از ساعت ۱۴ امروز تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت اجرا می‌شود از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به مازندران جلوگیری و جلوی خروج خودروهای با پلاک بومی هم از استان گرفته می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: پلیس در مبادی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و محورهای شرقی و غربی استان به صورت ایست و بازرسی مستقر شده و اجازه تردد به خودروهای غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهد.

سرهنگ قدمی افزود: تردد خودروها بین شهرهای استان نیز ممنوع بوده و متخلفان قطعاً اعمال قانون خواهند شد.

وی گفت: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهرهای قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 492611

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وضعیت راه ها رئیس پلیس راه مازندران ممنوعیت سفر به مازندران جاده مازندران مسدود شد محور مازندران ممنوعیت تردد جاده ای جریمه رانندگی جریمه های کرونایی اعمال جریمه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرفروش‌ترین خودروهای برقی چینی فروش 125 میلیون دستگاه خودرو برقی تا سال 2030 ساخت نخستین خودروی برقی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟