Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@14:21:01 GMT

تغییر وضعیت استخدامی 121 پرسنل بیمه آسیا کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۷۶۰۸

تغییر وضعیت استخدامی 121 پرسنل بیمه آسیا کلید خورد

با دستور مدیرعامل بیمه آسیا و تصویب هیأت مدیره، وضعیت استخدامی 121 تن از کارکنان ساعتی بیمه آسیا به قراردادی تبدیل می شود.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، با دستور مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، طرح تغییر وضعیت استخدامی 121 تن از کارکنان بیمه آسیا که سال ها به صورت ساعتی در این شرکت مشغول به کار بودند، توسط معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و پس از بررسی های کارشناسی، تهیه و پیشنهاد شد و به تصویب هیأت مدیره این شرکت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابراین گزارش، در این طرح، 121 پرسنل بیمه آسیا در سراسر کشور که بیش از دوسال سابقه کار دارند، در فرایند تغییر وضعیت استخدامی خود، پس از شرکت در آزمون و انجام مصاحبه و پس از کسب حد نصاب لازم، به صورت قراردادی به همکاری خود در بیمه آسیا ادامه می دهند.

گفتنی است، طرح مذکور در راستای ساماندهی نیروی انسانی بیمه آسیا و تقویت شرایط انگیزشی در شرکت و کارکنان، به اجرا درآمده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه آسیا نیروی انسانی پول نیوز استخدامی صنعت بیمه وضعیت استخدامی بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان ، در این مجمع که برگزار شد، ۳۳.۴ درصد از سهامداران به صورت حضوری و الکترونیک شرکت داشتند و در نهایت پس از برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره از میان یازده نفر کاندیدا از سهامداران حقیقی و حقوقی، بانک صادرات، شرکت سرمایه گزاری گروه سپهر صادرات، ابراهیم مهدی نژاد ثانی، سید مجتبی علوی زاده و محمد امین ساقیان به عنوان اعضای اصلی و افسانه لطیف کار و محمودرضا جواهری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این مجمع با حضور اعضای هیات رییسه مجمع رسمیت یافت و صورت جلسات مطرح و به رای حاضران گذاشته شد.

در پایان جلسه تمامی مباحث مربوطه به عنوان تکالیف مجمع در سامانه کدال بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است حسابرس اصلی موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش حسابرس علی البدل موسسه حسابرسی و خدمات مالی ره یافت انتخاب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901338

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • تولید بنزین از پتروشیمی‌ها کلید خورد
  • وزیر نفت: تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند