Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم‌ترین انتظار اعضا شورا از شهردار و مدیران شهرداری تهران است تا با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم شود.

وی افزود: بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره لزوم «اجرای جزء ۱۲ و ۱۳ بند الف مصوبه گزارش حسابرسی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۳» تذکر می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراهانی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر تهران در اجرای بند ج ماده ۴۴ آیین نامه مالی شهرداری‌ها و بند ۳۰ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور گزارش حسابرسی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۳ را در ۲۴۱ جلسه علنی خود بررسی و تصویب کرد. بر اساس این مصوبه شهرداری تهران موظف شده بود با عنایت به عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی سال ۱۳۹۳ از سوی مدیران وقت سازمان که سبب ایجاد بدهی مالیاتی برای سازمان شده است و تخلف مدیران وقت از اجرای تبصره دوم ماده ۱۱۹ قانون مالیات‌های مستقیم، پرونده متخلفین را به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری شهرداری تهران ارسال کرده تا برابر مقررات با ایشان برخورد شود، لازم است گزارش نتیجه اقدامات به شورای اسلامی شهر تهران ارائه گردد.

وی گفت: نسبت به معرفی مدیران وقت سازمان که در انجام وظایف قانونی تعلل و یا اقدام غیر قانونی مرتکب شده‌اند به دستگاه قضایی اقدام شود.

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: متاسفانه تا کنون شاهد اقدام برای اجراء این تکالیف از سوی شهرداری تهران نبوده‌ایم که شایسته است اقدام لازم از سوی شهرداری در اسرع وقت صورت گیرد.

فراهانی گفت: شهروندان معزز تهرانی از مدیریت شهری انتظار رسیدگی بدون اغماض به تخلفات در شهرداری تهران را دارند که لازم است در پاسخ به مطالبه شهروندان، شهردار تهران برای اجرای تکالیف مقرر در مصوبات گزارشات حسابرسی در اسرع وقت اقدام لازم را به عمل آورند.

کد خبر 5209349 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: شهردار تهران مجید فراهانی شهرداری تهران دستگاه قضایی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شورای شهر تهران قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی سازمان تامین اجتماعی امتحانات نهایی راهپیمایی روز قدس هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا صنایع دستی روز قدس باغ وحش شهرداری تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند

تین نیوز

انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی، نحوه درخواست ابطال ( غیر فعال نمودن )  کارت هوشمند رانندگان را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، بر  اساس نامه تاریخ 26 فروردین امسال انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی به کلیه شرکت های حمل و نقل بین المللی عضو و غیر عضو که به امضای احمد زمانیان رئیس هیئت مدیره این انجمن رسیده، ابطال و یا غیر فعال نمودن کارت هوشمند راننده و یا ناوگان حمل و نقل، در صورت احراز تخلف و رای صادره از سوی کمیسیون های ماده 11 و 14 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با دستور مراجع قضایی مبنی بر انجام این امر امکان پذیر است.

کمیسیون ماده 11 ، مرجع رسیدگی به شکایات و تخلفات رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای و کمیسیون ماده 14 نیز از دیگر کمیسیون های بخش حمل و نقل جاده ای است که به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل جاده ای رسیدگی می کند. کمیسیون های ماده 12  نیز ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر است.

حمل بار بدون اخذ بارنامه دولتی، حمل بار اضافه بر ظرفیت مندرج در کارت خودرو، رعایت نکردن مقررات حمل بارهای عادی و ترافیکی، فقدان یا عدم بکارگیری تجهیزات ایمنی، در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به راننده ای که نام وی در بارنامه درج نشده، جابه جایی مسافر بدون اخذ صورت وضعیت، مسافرگیری در اطراف پایانه مسافربری، اخذ کمیسیون اضافی از راننده، عدم مسئولیت پذیری شرکت در خصوص پرداخت کامل و به موقع کرایه رانندگان از جمله مواردی هستند که در کمیسیون های حمل و نقل جاده ای قابل رسیدگی هستند.  سوء استفاده از کارت هوشمند رانندگان، تحمیل هزینه ها و مسئولیت های اضافی به رانندگان، عدم پرداخت حقوق دولتی، صدور بارنامه یا صورت وضعیت صوری، اجبار به حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز، عدم رعایت مقررات مربوط به سالن اعلام بار و درج اطلاعات نادرست در بارنامه نیز به عنوان بخش دیگری از موارد قابل طرح در کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند