Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@21:23:16 GMT

جدید ترین آمار کرونا در جهان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۸۳۴۷

جدید ترین آمار کرونا در جهان

بر اساس آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از ۱۵۹ میلیون نفر، شمار جان باختگان به بیش از ۳ میلیون و سیصد هزار نفر و تعداد بهبودیافتگان به بیش از ۱۳۷ میلیون نفر افزایش یافت. ناطقان: بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۱۵۹۵۹۳۹۸۷ نفر، شمار جان باختگان به ۳۳۱۷۳۴۵ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۱۳۷۲۵۵۲۴۴ نفر افزایش یافته، همچنین وضعیت بیش از ۱۰۶ هزار نفر از مبتلایان، وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





دوازده کشور نخست جهان در ابتلا به ویروس کرونا
تا این لحظه آمریکا با بیش از ۳۳ میلیون و ۵۱۵ هزار نفر، هند با ۲۲ میلیون و ۹۹۱ هزار، برزیل با ۱۵ میلیون و ۲۱۴ هزار، فرانسه با ۵ میلیون و ۷۸۰ هزار، ترکیه با بیش از ۵ میلیون و ۴۴ هزار، روسیه با بیش از ۴ میلیون و ۸۸۸ هزار، انگلیس با بیش از ۴ میلیون و ۴۳۷ هزار، ایتالیا با بیش از ۴ میلیون و ۱۱۶ هزار، اسپانیا با بیش از ۳ میلیون و ۵۸۱ هزار، آلمان با بیش از ۳ میلیون و ۵۳۵ هزار و آرژانتین با ۳ میلیون و ۱۶۵ هزار نفر و کلمبیا با ۳ میلیون و ۱۵ هزار نفر به ترتیب در رده‌های اول تا دوازدهم بیشترین ابتلا به ویروس کرونا در جهان قرار دارند.
منبع: تابناک برچسب ها: کرونا ، ناطقان ، جهان ، ایران ، بستری ، ابتلا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کرونا ناطقان جهان ایران بستری ابتلا ویروس کرونا کرونا در جهان ۳ میلیون هزار نفر بیش از ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد

فاتحی نیا مدیر کل دامپزشکی استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه مهریز گفت: در سال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مواجه بودیم که ناشی از اقدامات پیشگیرانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بود.

وی افزود: سال گذشته برای پیشگیری از بیماری هاری به عنوان بیماری مشترک بین انسان و حیوان بیش از هشت هزار قلاده سگ صاحب دار واکسینه شده اند.

مدیرکل دامپزشکی استان بیماری تب کریمه کنگو را یکی از بیماری‌های بسیار خطرناک دانست و بر مصرف گوشت لیبل دار و خرید از فروشگاه‌ها و قصابی‌های مجاز تاکید کرد.

فاتحی نیا همچنین از افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید شبکه دامپزشکی مهریز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ساختمان دامپزشکی مهریز با تلاش دو ساله به مراحل پایانی ساخت رسیده و با زیربنای ۲۸۰ متر تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد