Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در آستانه ۲۲ اردیبهشت ماه و پنجمین سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام، حاج محمد ناظری فرمانده دلاور تیپ تکاوران نیروی دریایی سپاه، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی آن شهید ارجمند را مجاهدی نستوه و نماد شرف و غیرت ایرانی دانست و تاکید کرد: خدمات و نقش آفرینی‌های آن شهید والامقام، همچنان پرفروغ، الهام بخش و راهنمایی روشن برای نسل‌های جدید و رویش‌های بالنده جهاد درحفظ و تحکیم اقتدار و امنیت پایدار ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» آیه ۲۳ سوره احزاب

«در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.»

۲۲ اردیبهشت ماه، یادآور سالروز شهادت مجاهدی خسته ناپذیر، نماد شرف و غیرت ایرانی " سردار شهید حاج محمد ناظری " از فرماندهان مومن، انقلابی، شجاع و ولایتمدار نیروی دریایی سپاه است که تا آخرین لحظه عمر شریفش در کسوت جهاد وشهادت و تربیت رزمندگان دریادل در مسیر با شرافت پاسداری خدمات موثری ایفا نمود.

با گذشت پنج سال از شهادت سردار ناظری، خدمات، نقش آفرینی‌ها و اندیشه‌های نظامی آن شهید گرانقدر که وی را به شخصیتی فرا زمانی و فرماندهی ماندگار تبدیل نموده بود، همچنان پرفروغ و الهام بخش و راهنمایی بی بدیل برای نسل جدید و رویش‌های بالنده جهاد در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" برای تحقق ماموریت‌های خطیر در حفظ و تحکیم اقتدار و امنیت پایدار ملی قرار داده است.

اینجانب به ارواح مطهر شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و فرمانده شهید والا مقام تیپ تکاوران حضرت اباعبدالله (علیه السلام) نیروی دریایی سپاه، سردارحاج محمد ناظری و سایر همرزمان شهیدم خالصانه درود می‌فرستم و با تاکید بر حفظ آمادگی‌های رزم دریادلان برای مقابله قاطع و ویرانگر با توطئه‌ها، تهدیدات و فتنه آفرینی‌های محتمل جبهه باطل و دشمنان میهن اسلامی در مسیر نورانی شهداء با توکل به خداوند متعال همچنان به جهاد فی سبیل الله ادامه می‌دهیم و عزت، سربلندی و موفقیت روزافزون منظومه مقتدر و افتخار آفرین رزمندگان جبهه حق، تحت زعامت و رهبری حکیمانه و عالمانه، ولی امر مسلمین و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه حضرت کبریایی مسئلت دارم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران نیروی دریایی سپاه سردار ناظری نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سردار  تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی تلویزیونی به‌مناسبت روز ملی خلیج فارس با بیان اینکه ۱۰ اردیبهشت‌ماه روز پایان اشغالگری ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج فارس است، اظهار داشت: پرتغالی‌ها در سال ۱۵۰۸ میلادی به خاطر اهمیت خلیج فارس به این منطقه آمدند و تا سال ۱۶۲۲ میلادی در اینجا حضور داشتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه با بیان اینکه خلیج فارس به لحاظ اقتصادی جایگاه مهمی دارد، افزود: ۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت منطقه در خلیج فارس است و این اهمیت بالای منطقه را نشان می‌دهد.

سردار تنگسیری ادامه داد: خلیج فارس به لحاظ امنیتی بسیار مهم است و ما بار‌ها پیام صلح و دوستی به کشور‌های همسایه داده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما به دنبال برقراری امنیت در خلیج فارس هستیم، افزود: بیگانگان به دنبال دو هدف شوم حضور نامشروع و فروش سلاح در خلیج فارس هستند. آنها از هزاران مایل دورتر به این منطقه می‌آیند و مشخص است که به دنبال امنیت منطقه نیستند؛ در حالی که ما پیام صلح، دوستی و برادری را به کشور‌های مسلمان منطقه دادیم و بر منافع دو جانبه با کشور‌های منطقه تأکید داریم.

سردار تنگسیری با بیان اینکه افتخار داریم که امنیت تنگه هرمز و تردد روزانه ۸۳ فروند کشتی را در خلیج فارس برقرار کنیم، یادآور شد: امروز راهبرد ما در خلیج فارس، صلح، برادری، امنیت و دوستی است و معتقدیم که بیگانگان مخل امنیت خلیج فارس هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه اقتصادی یا دریامحور کشور عنوان کرد: مسئولان باید فرمان معظم‌له را اجرا و همچنین زمینه آشنایی جوانان را با دریا و جزایر ایجاد کنند؛ در همین زمینه ما سال ۱۳۹۰ راهیان نور دریایی را ایجاد کردیم که امیدواریم ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود