Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد میرشمس، مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: همه مشترکین برق بر اساس میزان همکاری در ساعات اوج بار مشمول پاداش می‌شوند.

او افزود: طرح‌های تعطیلات و تعمیرات، ذخیره عملیاتی، دیزل ژنراتور و همکاری برنامه ریزی شده برای صنایع همکار در نظر گرفته شده که از ۱۰ خرداد تا ۱۵ شهریور بر اساس تفاهم نامه همکاری مشمول پاداش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اضافه کرد: موکول کردن زمان تعطیلات و تعمیرات صنایع در بازه پیک بار تابستان به زمان دیگر، تعدیل بار در صورت نیاز شرکت توزیع از سوی صنایع، استفاده از دیزل ژنراتور برای کاهش کلی یا بخشی از بار مصرفی و تعهد کاهش مصرف در ساعت‌های اوج بار بر اساس برنامه مشخص مشمول پاداش همکاری بخش صنعتی خواهد بود.

میرشمس با اشاره به اینکه ساعت اوج بار از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ در فصل تابستان است، اظهار داشت: قطع بار یا کاهش بار برنامه ریزی شده بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترکین کشاورزی در ساعات اوج بار هم مشمول پاداش می‌شود.

او افزود: قطع بار برنامه ریزی شده مشترکین کشاورزی با کنتور‌های منصوبه هوشمند از راه دور بر اساس تفاهم نامه منعقد شده امکان پذیر شده و میزان پاداش آن نیز مشخص است.

میرشمس در خصوص ساعت اوج مصرف برق بخش اداری و تجاری (عمومی و سایرمصارف) اظهار کرد: بازه زمانی همکاری در ماه تیر و مرداد و از ساعت ۱۱ تا ۱۵ است که با همکاری استانداری یزد و تغییر ساعت اداری این زمان تعدیل یافته و بخشی از آن با کمک این مشترکین قابل همکاری است.

او یادآور شد: بخش قابل توجه مصرف برق مشترکین عمومی و سایر مصارف مربوط به سیستم سرمایشی است که با قرار دادن کنترلر یا ترمستات قابل مدیریت است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد عنوان کرد: مشترکین CNG حداقل با دوساعت همکاری در ساعت اوج بار مشمول پاداش خواهند شد و شرکت‌های استارتاپی علاقمند همکاری هم می‌توانند با روش‌های متعدد در صورت تعدیل بار مشترکین خانگی و براساس قوانین شرکت توانیر از پاداش بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی مصرف برق مشمول پاداش مصرف برق اوج بار بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است

تین نیوز

سرپرست ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور گفت: طبق قانون توسعه و مدیریت مصرف سوخت باید میزان سفرهای حمل ونقل درون شهری به ۷۵ درصد برسد که در حال حاضر زیر ۵۰ درصد است

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا احمدی سرپرست ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور گفت: متوسط مصرف سوخت حدود ۱۲۰میلیون لیتر در روز است و نسبت به قانونی که پیش بینی شده میزان مصرف سوخت بسیار بیشتر شده است.

به گفته وی این میزان مصرف سوخت به دلیل سوء مدیریت ها در حوزه حمل ونقل عمومی است و با توجه به آنکه قانون توسعه و مدیریت مصرف پیش بینی کرده است که مصرف سوخت روند افزایشی داشته است و فاصله میزان مصرف با قانون پیش بینی شده است.

احمدی فینی گفت: میزان مصرف سوخت، بنزین، گازوئیل و برحسب میزان مسافر جابه جایی آنها و براساس بار است و با توجه به آنکه مقرر شده است ۷۵درصد از سفرهای درون شهری از طریق ناوگان حمل ونقلی و درون شهری انجام شود اما طبق بررسی های صورت گرفته میزان سفرهای انجام شده از طریق ناوگان حمل ونقلی زیر ۵۰ درصد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور