Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@15:04:42 GMT

کشته شدن یک کودک در تیراندازی نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۹۰۴۵

کشته شدن یک کودک در تیراندازی نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه مأموران انتظامی این شهرستان با سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو پارس خبر داد.

سرهنگ حسن کیخا در گفت‌ وگو با ایرنا اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد مقارن ظهر روز دوشنبه هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی میدان امام حسین(ع) ایرانشهر (خروجی شهرستان بمپور) به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده ابتدا از سرعت خودرو کاسته و وانمود کرده که قصد متوقف ساختن خودرو را دارد ولی ناگهان با سرعت هر چه تمام یکی از مأموران انتظامی مستقر در محل را زیرگرفته و به سمت روستای محمدان متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: بلافاصله مأموران برای متوقف ساختن خودرو ،آن را تعقیب که در همین حین یکی از سرنشینان خودروی پژو پارس با سلاح کلاش اقدام به شلیک به سمت خودروی پلیس کرده که در پی تیراندازی های مکرر به سمت خودروی انتظامی، مأموران نیز در عکس العملی متقابل با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیر اندازی به سمت خودرو ی مذکور کردند.

سرهنگ کیخا افزود: در نهایت خودروی پژو پارس، در ورودی روستای محمدان متوقف و ازدحام جمعیت در اطراف خودرو شکل می گیرد که با توجه به شلوغی محل ۲ سرنشین خودرو که مسلح نیز بودند از محل متواری شدند.

وی اظهار داشت: با بررسی مأموران مشخص شد یک کودک خردسال و یک زن میانسال در صندلی عقب خودروی مذکور بوده اند که متأسفانه بر اثر این تیراندازی ها کودک خردسال مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد که تلاش تیم پزشکی برای نجات جان او بی نتیجه مانده و کودک در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سرنشینان متواری و مسلح خودرو ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: یک کشته بر اثر درگیری مسلحانه در شوش خوزستان دستگیری ۴ نفر از عاملان درگیری مسلحانه در بهارستان اهواز دستگیری عوامل درگیری مسلحانه در تهران درگیری مسلحانه با پلیس در دروازه سعدی شیراز ۳ مجروح برجا گذاشت لینک کوتاه: asriran.com/003Hr7

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خودروی پژو پارس درگیری مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و میدانی گسترده ۲۷ سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف یک دستگاه موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه خودرو مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 6090065

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند