Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی و دبیرشورای زکات استان از صدور مجوز برای۴ هزار و ۱۵۴ پایگاه شهری و روستایی برای جمع آوری فطریه و کفاره همزمان با عید فطر در سطح استان خبر داد و افزود: هر نوع پایگاه جمع آوری زکات فطریه و کفاره در روز عید سعید فطر باید مجوز فعالیت داشته باشند و فعالیت این پایگاه ها از اذان مغرب آخرین روز ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان روز عید فطر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  کمیته امداد خراسان رضوی ، حبیب الله آسوده با اعلام اینکه پایگاه های این نهاد در فضای روباز و در مجاورت اماکن برگزاری نماز عید فطر برپا می شود، گفت: پایگاه های جذب فطریه و کفاره شامل دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه است،  ۱۵۶۰ پایگاه در مشهد که ۲۰۰ مورد آن در اطراف حرم مطهر رضوی و ۲ هزار و ۵۹۴ مورد در دیگر شهرستانهای استان برپا می شود. وی با بیان اینکه جهت دسترسی آسان ۲۰ درصد از صندوق های بزرگ صدقه نصب شده در معابر عمومی برای جمع آوری زکات فطره و کفاره برای مدت محدود در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: به این منظور هزار صندوق صدقه در مشهد مقدس به این موضوع تخصیص داده شده است و نیکوکاران می توانند  نسبت به پرداخت نقدی کفارات و فطریه خود مطابق دستورالعمل نصب شده بر روی صندوق اقدام کنند. مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی اعلام کرد: فقط دبیرخانه شورای زکات استان که در کمیته امداد مستقر است، می تواند مجوز فعالیت برای پایگاه ها را صادر کند. آسوده با بیان اینکه ناظران شورای زکات به صورت کامل پایگاه ها را مورد رصد قرار می دهند، بیان کرد: مردم مومن در پرداخت وجوه فطریه و کفاره خود دقت لازم را داشته باشند تا این امر به افراد معتبر و صندوق های ممهور به آرم شورای زکات پرداخت شود  همچنین تلفن ۳۱۲۸ با پیش شماره ۰۵۱ آماده پاسخگویی به سوالات می باشد. وی ادامه داد: در راستای دستورالعمل ها ی بهداشتی نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد # ۵ * ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * نسبت به پرداخت وجوه زکات فطریه و کفاره خود بدون بیرون آمدن از منزل وازطریق گوشی همراه اقدام کنند. آسوده با تاکید بر اینکه مستحب است فطریه و کفاره ابتدا بین اقوام و آشنایان نیازمند در خانواده و همسایه و سپس سایرین پرداخت شود، ادامه داد: فطریه های دریافتی از محل پایگاهها و بسترهای الکترونیکی اعلام شده، در کوتاه ترین زمان  به حساب سرپرستان خانوارهای نیازمند شناسایی شده بر اساس اولویت واریز می شود. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کمیته امداد زکات و فطریه کرونا فطریه و کفاره کمیته امداد پایگاه ها جمع آوری عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند