Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تشریح کمک های مومنانه ای که به مناسبت عیدفطر در سراسر استان و با یاد مرد میدان و مرد جاوید جهان اسلام، شهید سلیمانی توزیع می شود؛ ارزش ریالی این کمک ها را بیش از ۳۰۰ میلیاردریال اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، سه شنبه(۲۱ اردیبهشت) در حاشیه رزمایش توزیع کمک های مومنانه به مناسبت عید سعید فطر گفت: رزمایش مرحله سوم را با یاد مرد میدان و فرمانده جاوید و موفق جهان اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با توزیع بسته های معیشتی در استان کرمان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: قرارگاه خدمات اجتماعی امام حسن مجتبی(ع) با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، آستان قدس رضوی، بنیاد علوی، بانک رسالت، قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا، دفتر نمایندگی ولی فقیه، سپاه ثارالله استان و بسیج سازندگی به مناسبت عید سعید فطر سومین مرحله از رزمایش توزیع کمک مومنانه را بر اساس شناسایی جامعه هدف برگزار می کند.

 



وی با اشاره مرحله نخست رزمایش مومنانه در نیمه شعبان با توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی و مرحله دوم همزمان با تولد امام حسن مجتبی (ع)با ۷۵ هزار بسته معیشتی افزود: امروز در مرحله سوم به مناسبت عید سعید فطر ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۷ میلیارد تومان و همچنین یک میلیون و ۴۸۲ هزار وعده غذای گرم به ارزش هر وعده ۱۵ هزار تومان که در مجموع ۲۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان است؛ توزیع می شود.




سردار معروفی ادامه داد: ۵ هزار و ۷۹۲ بسته گوشت قرمز قرمز به ارزش ۸۶۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و همچنین نذر قربانی ۱۱۹ راس گوسفند و دو راس گاو به ارزش ۲۷۸ میلیون تومان نیز به دست جامعه هدف خواهد رسید.
 

 



وی با بیان اینکه ارزش ریالی کل خدمات اجتماعی این مرحله از کمک های مومنانه شامل بسته های معیشتی، غذای گرم و گوشت قرمز بیش از ۳۰ میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان است، تصریح کرد: کمک های خیرین براساس آمار مشخص شده در اختیار خانوارهای شناسایی شده آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا قرار خواهد گرفت.




وی تاکید کرد: قرارگاه خدمات اجتماعی حضرت امام حسن مجتبی در همه عرصه ها حضور یافته و این قرارگاه به ویژه در عرصه مسکن مددجویان، آب رسانی، توسعه اشتغال خرد و کوچک، تهیه کمک جهیزیه برای زوج های نیازمند و همچنین بسته های معیشتی به صورت جهادی و انقلابی با همه وجود تا زمانی که احساس نیاز شود در کنار مردم خواهد بود .
 



فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره اینکه این قرارگاه بدون نگاه قومی، سیاسی، مذهبی و جناحی عمل می کند، افزود: نگاه ما جامع الاطراف و نگاه رسالت محوری وظیفه ما است و دنبال انجام اقدام عملی هستیم و برای حل مشکلات در حد توان مجاهدت خواهیم کرد.
 


وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز در دشمنی و ریشه کنی فقر مجاهدت و مبارزه می کنیم تا همانگونه که در مقابل دشمن جان دادیم امروز در مقابل ریشه کنی فقر مجاهدت و مبارزه خواهیم کرد تا بتوانیم کشور و مردم را به خواسته های معقولی که دارند برسانیم.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرد میدان کمک های مومنانه سپاه ثارالله عید فطر سپاه ثارالله استان کمک های مومنانه استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری و در راستای برنامه وزارت نیرو برای اصلاح نظام مالی صنعت برق، شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور موظف شدند بخشی از انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق بورس انرژی تهیه کنند.

بر اساس آخرین آمار و ارقام مرتبط با معاملات شرکت‌های توزیع برق در بورس انرژی، در هفته نخست شروع معاملات برق در این بازار تعداد ۱۷۹ معامله صورت گرفت که ارزش این معاملات ۱,۲۱۱ میلیارد ریال بود. در این هفته که حجم معاملات روزانه برق به یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۲۵۸ مگاوات ساعت رسید، همچنین پایین‌ترین قیمت بازار ۸۵۰ ریال و بالاترین قیمت نیز ۱,۲۰۰ ریال بود.

در معاملات هفته نخست ۳۲ شرکت توزیع برق در معاملات اقدام به خرید برق کردند و در مقابل ۱۰ نیروگاه خصوصی و ۱۸ نیروگاه دولتی نیز اقدام به فروش برق کردند که سهم نیروگاه‌های دولتی ۵۴ درصد و سهم نیروگاه‌های بخش خصوصی نیز ۴۶ درصد بود.

با تزریق ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت هفتگی به حساب وکالتی شرکت‌های توزیع، امکان معاملات به صورت مستمر با هدف اصلاح جریان مالی و ایجاد شفافیت قیمتی و کاهش نقش دولت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6089877 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان