Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمدی از اقامه نماز عید سعید فطر در فضای باز هزار و ۵۰۰ مسجد، حسینیه و مصلی های سراسر استان مرکزی خبر داد.

حجت‌الاسلام «مجید احمدی» ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و ولایتمدار استان مرکزی به برگزاری نماز عید سعید فطر در استان اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: باتوجه به مصوبه ستاد پیشگیری ازکرونا در استان مرکزی نماز عید فطر در سراسر استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در فضای باز مساجد، حسینیه‌ها و مصلی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی مرکزی افزود: برنامه های ماه مبارک رمضان امسال به ویژه در شب‌های قدر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با بهره گیری از فضای باز مساجد و در سلامت کامل برگزار شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: امید است همچنان شاهد همکاری و همدلی مردم باشیم و نمازگزاران در عید سعید فطر نیز شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

 

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی لازم به ائمه جماعات مساجد و مردم برای رعایت دستورالعمل ها بهداشتی و حفظ فاصله اجتمای به منظور اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر انجام شده است.

 

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: نماز عید سعید فطر در یک هزار و 500 نقطه شهری و روستایی در مساجد، حسینیه‌ها، مصلی‌ها، اماکن باز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنانش به نحوه پرداخت زکات فطره نیز اشاره کرد و گفت: همانند سال‌های گذشته با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) فضایی فراهم می‌شود که مردم در مکان‌هایی که نماز عید فطر برگزار می‌شود فطریه خود را پرداخت کنند.

 

وی ضمن تشکر و قدردانی از روحانیون مستقر و بومی استان مرکزی در راستای اجرا و اطلاع رسانی پویش های صورت گرفته توسط سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: 143روحانی مستقر در راستای اقامه نماز عید سعید فطر، تهیه و توزیع نذورات و کمک های مومنانه در مناطق روستایی و شهری مشغول فعالیت هستند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی نماز عید سعید فطر استان مرکزی اقامه نماز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ

به‌مناسبت ٢٥ شوال، سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، مراسم سوگواری در سوّمین حرم اهل‌ بیت(ع) برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

امیرعباس حقیقی‌نیک مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 13 و 14 اردیبهشت‌ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام به ایراد سخن خواهد پرداخت و مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی می‌کند.

وی افزود: شنبه 15 اردیبهشت‌ماه نیز، همزمان با سالروز شهادت شیخ الائمه، امام جعفر صادق(ع)، ارادتمندان اهل‌ بیت عصمت و طهارت ساعت 9 صبح، در قالب دسته‌جات عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت و در ساعت 11 در شبستان امام خمینی(ره) به سوگواری می‌پردازند.

سخنران و مداح این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق و سیدحسین فتح اللهی هستند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)گفت: در ظهر شهادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود