Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امید رضا صفایی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه در ادوار اخیر انتخابات ریاست جمهوری، شاهد ارائه آدرس غلط برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بوده‌ایم. در چنین شرایطی، دلسوزان و فعالان فرهنگی و اجتماعی وظیفه دارند تا به مانع زدایی از مشکلات حوزه اقتصاد و دیده شدن مسائل اصلی مردم کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول ستاد گفتمانی دولت جوان انقلابی بسیج مدرسه علمیه معصومیه افزود: در این راستا در نظر داریم تا پای حرف دل خود مردم و تولیدکنندگان بنشینیم و ببینیم مشکلات شان چیست؟ چقدر از مشکلات شان ریشه در داخل دارد و چقدر ریشه در خارج دارد؟ نگاه غربگرا در حوزه اقتصاد چه آسیب‌هایی ایجاد کرده و چه انتظاراتی نسبت به دولت آینده وجود دارد؟

عضو بسیج مدرسه معصومیه قم گفت: می‌خواهیم به اندازه وسع خودمان و در آستانه شروع ثبت نام نامزدها، به دیده شدن مسئله تولید و‌ لزوم پشتیبانی از آن و مانع زدایی در این مسیر کمک کنیم.

وی اضافه کرد: در نقاطی که برای بازدید این کاروان هماهنگ شده همچون کارخانه‌های تعطیل شده در طول سال های گذشته، علاوه بر صحبت‌های فعلان مردمی آن حوزه، کارشناس مربوطه هم به روایت دقیق ماجرا کمک‌ خواهد کرد.

صفایی بیان کرد: اگرچه این برنامه با استقبال خوب طلاب و فعالان فرهنگی و اجتماعی روبرو شده اما به دلیل شرایط کرونایی، به صورت محدود و با رعایت آیین نامه‌های بهداشتی برگزار می شود.

وی یادآور شد: از عموم فعالان فرهنگی و اجتماعی و تشکل‌های انقلابی دعوت می‌کنیم تا پای حرف دل مردم و تولیدکنندگان مناطق خود بنشینند و به روایت مسائل اصلی مردم کمک کنند. ستاد گفتمانی دولت جوان انقلابی، مشتاق است تا تجارب خود در این زمینه را در اختیارشان قرار دهد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: اقتصاد روایت کشاورزی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف