Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:50:36 GMT

زخمی شدن ۲ محیطبان پارک ملی قمیشلو در درگیری با شکارچیان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۰۱۴

زخمی شدن ۲ محیطبان پارک ملی قمیشلو در درگیری با شکارچیان

مرتضی جوهری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات این خبر، اظهار داشت: خودروی گشت پاسگاه محیط‌بانی خرسک در پارک ملی قمیشلو نیمه شب گذشته با مشاهده یک دستگاه موتورسیکلت تریل با دو سرنشین اقدام به تعقیب آنان می‌کنند.

وی افزود: متخلفان موتورسوار که مجهز به سلاح گرم و پروژکتور بودند پس از آگاهی از تعقیب محیط بانان به سمت خودرو سازمانی تیراندازی کرده و در همین حین نور پروژکتور را مستقیم به سمت راننده گرفتند که این اقدام متخلفان با توجه به ناهمواری منطقه منجر به واژگونی خودروی پیکاپ شد و آسیب دیدگی دو محیط بان این پارک از ناحیه کتف و کوفتگی شدید بدن آنان را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو ابراز داشت: متخلفان شکار پس از این حادثه متواری شدند و تحقیقات برای شناسایی آنان ادامه دارد.

کد خبر 5209535

منبع: مهر

کلیدواژه: قمیشلو محیط بان درگیری مسلحانه اداره کل حفاظت از محیط زیست اصفهان ویروس کرونا روز قدس بوشهر روز جهانی قدس آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا شیوع کرونا گرگان اردبیل فلسطین انتخابات 1400 عکس استانها همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه‌کشی در لندن/ چند نفر زخمی و مظنون بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام پلیس متروپولیتان لندن، در پی وقوع حمله با سلاح سرد (قمه) و زخمی شدن چند تن، یک نفر بازداشت شد.

به گفته پلیس، مظنون ۳۶ سال دارد و به اتهام حمله به افراد عادی و دو افسر پلیس بازداشت شده است.

معاون کمیسر پلیس لندن دراین‌باره گفت: قطعاً افرادی که هدف حمله قرار گرفتند، به شدت وحشت‌زده شدند. می‌دانم که در پی این حادثه، جامعه شوکه و مضطرب شده است اما معتقدیم که خطری مردم را تهدید نمی‌کند.

همچنین پلیس لندن مدعی شد که به نظر نمی‌رسد این حمله تروریستی باشد و علاوه بر این، به‌دنبال مظنونین دیگر نخواهد بود.

کد خبر 6093149

دیگر خبرها

  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • قمه‌کشی در لندن/ چند نفر زخمی و مظنون بازداشت شد
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه